lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Gutten er 6 mndr og jeg sluttet med nattpupp for en mnd siden. Har hatt menssmerter den siste uka, og så i går kom det bittelitt blod (veldig lite) og nå er menssmertene borte. Akkurat når blodflekken kom var det sånne smerter som du har når du får mensen. Men var det virkelig bare det som var mensen?? Noen som har hatt det sånn??
gutt,født i januar Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Ikke vet jeg. Men jeg har også det sånn. Mens smerter og en liten blødning, Ikke mer enn litt rødt på do papiret! Har hatt det flere ganger, sikker en gang annenhver uke. Vet ikke hva det er, men er ikke i tvil om mens smertene!!! Blir faktisk gretten også, så det er vel syklusen som forsøker å komme i gang!
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2007 Hm... godt jeg ikke er helt alene om det da=) nå er det faktisk sånn at jeg går og håper på å få den snart, og det er jo ikke helt vanlig da.. Så kjedelig med bare rot i systemet...
gutt,født i januar Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 Det er jeg helt enig i! Blir litt bekymret også jeg da. Liker at ting er som det pleier og ikke bare tull!! Vi får vel vente og se, kroppen ordner nok opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå