Gå til innhold

Babyer på ca 3 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge er deres babyer på ca 3 mnd våkne før de må ha seg en lur.

Gutten min er sjelden våken mer enn 2 timer i strekk.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det stort sett hos oss også. Kun på ettermiddagen /kvelden han har en lengre våkenperiode før han tar kveld.

Skrevet

gutten min er 3 mnd og er våken stort sett hele dagen.

han dupper av halvtime innimellom.

men han sover hele natta også da.

=)

Skrevet

Har lurt litt på det samme - synes gutten min sover mye. Han er tre og en halv mnd og er bare våken 1 til 1.5 time før han trenger å sove igjen. Sover da mellom 1 og 2 timer på hver blund på dagtid. På kvelden har han den lengste våkenperiode på 2 timer. Legger seg i 20 - tiden og våkner i 7 tiden med tre nattmåltider hvor han sovner med en gang etterpå. Er jo veldig forskjellig hvor mye babyene sover. Storesøsteren hans sov mye mindre. Hun var også bare våken halvannen time, men hadde bare små dupper i mellom. Husker jeg prøvde å drøye våkentiden hennes fordi noen sa at det måtte hun vel tåle nå og at hun da kanskje sov lengere på dagtid - men da ble hun overtrøtt og fra seg, så fant ut at jeg fikk stole på at jeg kjente min baby best.

Skrevet

Min er visst litt spesiell. Hun er stort sett våken, men har en liten cowboystrekk midt på dagen. Da går vi som regel tur, ca 2-3 timer sover hun. Så er hun ikke trøtt før 22/23 og sover til 07. Håper hun vil sove litt mer på dagen snart :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...