Gå til innhold

Mor og barn undersøkelsen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange som er med i den norske mor og barn undersøkelsen?? Jeg er:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med denne gang, men var ikke med sist.

Skrevet

Jeg er med for 2. gang

Skrevet

Jepp jeg er med..

Skrevet

Når må man gi beskjed om å være med?

Skrevet

Jeg er også med. Jeg ga beskjed ganske tidlig, og de tok blodprøver av både far og meg da vi var på ultralyd. Er ik uke 32 nå og har fylt ut to skjemaer. Neste skjema kommer etter fødselen. Vet ikke om de har et alternativt opplegg hvis du melder deg sent på.

Skrevet

Jeg er.....men angrer litt på det nå. Kan ikke fordra de lange lefsene vi får tilsendt....ser det ut som jeg går rundt og husker alle de tingene det spørres etter?? Bla. hva jeg spiste til middag i 1. trimester og hvilke uker jeg har tatt hodepinetabletter?

Skrevet

Hehe, skjemaene er ganske omfattende, ja, og noen av spørsmålene er dårlig stilt og vanskelige å svare på. Men jeg synes det er verdt det allikevel. Dersom ingen er med på sånt kan vi heller ikke kartlegge hva som faktisk kan være skadelig under svangerskapet etc.

Skrevet

Jeg er med, og jeg ble med tidlig. Men ingen spurte om blodet mitt da jeg var på UL. Jeg er ikke så ivrig at jeg insisterer på blodprøver. Noen andre som ikke tok blodprøve?

Skrevet

niks.

Har vært det 2 ganger. Ble lei av å telle melketenner og vurdere og beskrive.

Sikkert nyttig, men tror mange går lei og at svarene derfor kan være unøyaktige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...