Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Å bæsje når sambo er hjemme! Andre enn meg som har det sånn?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Enig!! Vi har vært sammen i 5 år, og jeg må alltid gjøre det når jeg skal dusje.. for da lar jeg dusjen stå på mens jeg er på do... Er skikkelig flaut...
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Jeg bryr meg ikke noe om det, men smboer derimot har på radio og lar vasken renne når han gjør sitt. Snakk om hysterisk a du!
MammaDilla Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Jeg bryr meg ikke så mye.. Spør mannen om han har tenkt seg på do i nærmeste fremtid. Men jeg legger alltid et godt lag med dasspapir nedi do så ingen hører plasket.. hehe...
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 10. mai 2007 #6 Skrevet 10. mai 2007 Haha :-) Nei, æ drit uansett :-) Med døra åpen skjer d åsså, og han kommer av og til inn :-) Nei det driter jeg i :-p
haater husarbeid Skrevet 10. mai 2007 #7 Skrevet 10. mai 2007 Næh, etter 11 år og to barn sammen har en sett det meste av hverandres gode og vonde sider. Sjelden jeg får være i fred på do med lukket dør her. Skulle jeg vært så skeptisk hadde jeg vært rimelig forstoppet her Det kommer med tiden tenker jeg....
SpiseLise Skrevet 10. mai 2007 #8 Skrevet 10. mai 2007 Det bryr jeg meg ikke så mye om nei. Men døra er lukket og låst:-) Du får bare hoppe i det, når du først har gjort det en gang, er det ikke "farlig" lenger. Hehe, kom på en ting... Før vi flytta sammen, var han som regel hos meg hele tiden uansett. VELDIG ofte måtte han hjem og sette på en klesvask, og det ler vi litt av nå. Nå skjønner jeg jo at han ikke vasket klær hver dag;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå