Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Jeg er alene hjemme med datteren min på 2 mannen min er borte hele uka og hun har ikke sovet siden han dro. jeg er i uke 30 og sover allerede dårlig om natten og jeg kaster opp enda. når jeg hentewr henne i bhg bare hyler hun og hiver maten rundt seg nekter å sove, spise. jeg er så sinnsykt sliten tårene bare renner og prøver å ikke hvise at jeg er lei meg. nå ligger hun i sofaen å ser på pippi. hva skal jeg gjøre for å få henne til å sove.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 vet ikke bare hyler, spør om hun er sulten tørst, ikke har hun feber ikke hoster hun ingen ting som sier at hun er syk. savner pappaen sin kanskje.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Off da... Hva med å gi henne et varmt bad før hun skal legge seg. Blir jo litt slapp å søvnig av det...
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 jeg er ikke mamma selv enda, så jeg vet jo egentlig ikke, men kanskje du kan lese/snakke om bildene i en bok for henne på sengen.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #6 Skrevet 10. mai 2007 vi har prøvd å lese, se på bilder av pappa, rammet et bilde av pappa men det kastet hun i søpla. varmt bad/dusj
Bebbies i magen Skrevet 10. mai 2007 #7 Skrevet 10. mai 2007 Ja det høres jo veldig sånn ut at hun savner pappa. Jeg har ikke noe fasit svar til deg jeg, annet enn at vi har vært ganske tøffe ovenfor jenta vi har hjemme her. Og har det vært noe har vi satt oss ned og veldig lett forklart at hun ikke har noe valg egentlig. Det er knall tøft når det står på, men det er en kveld også er det lettere kvelden etter. Men kunne det vært en ide å ringe pappa og la henne snakke med han? hvis det går da. Vet jo ikke hvordan hun er i tlf. For da kan jo han fortelle at hun må være pappaes jente å være flink å sove. Et eller annet sånn. Det funket på datteren vår, men da var hun 3 år. Men det er jo verdt et forsøk. Har du noen som kan hjelpe deg litt. Besteforeldre eller no sånn? Uff skjønner at det er fortvilende når man ikke får sove selv. Jeg blir iallfall gal av å ikke få sove ordentlig.
MTMT Skrevet 10. mai 2007 #8 Skrevet 10. mai 2007 ja, gi henne et varmt bad, og så legger dere dere sammen. Forklar at Pappa kommer hjem igjen og kos med henne. Hun savner han sikkert stakkar. Og det blir sikkert ikke bedre av at du er sliten å lei deg. Hun merker det.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #9 Skrevet 10. mai 2007 snakket med mine foreldre, hun var likedan når vi skulle sove der natt til i dag. prøver å legge henne nå igjen hvor lenge skal jeg la henne hyle
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #10 Skrevet 10. mai 2007 få se nå. nå ropte hun natta mamma og ikke en lyd etter det. jeg fortalte henne at vi skulle hente pappa på gardemoen i morgen kveld og at hun måtte sove så hun ikke var trøtt i morgen. hun må jo være sliten hun har hyla siden kl 17 i dag.... tusen takk for tips, nå skal jeg ta meg en dusj og legge meg.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #11 Skrevet 10. mai 2007 Det virker litt som om datteren din er sjefen der hjemme nå..? Høres ikke ut som du har det så lett og jeg forstår at du må være sliten, men prøv ha en koselig stund sammen på badet med et varmt bad og du kan smøre henne inn med god krem og pusse tenner før du legger deg sammen med henne som nevnt over. Det burde hjelpe! Og husk at en liten jente på to år ikke bestemmer hjemme!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #12 Skrevet 10. mai 2007 Jeg vet. det er første gang vi har krangla så mye, tenk å krangle med en 2 åring og hun vinner. må le litt. det er far i huset som er sjefen når han er hjemme. savner han jeg og. tror hun slapper av i senga nå med dukke, bamse og kosen våkner hun i natt får hun komme over i min seng.... god kveld alle jener...
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #14 Skrevet 10. mai 2007 Lykke til!! Du vinner vettu:) Hun trenger grensene dine for å føle seg trygg. Om en stund ler dere sikkert av hele greia:)
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #15 Skrevet 11. mai 2007 Hei alle sammen. takk for rådene i går kveld. jenta mi sovna og sover enda og klokka er snart 8 var inne hos henne nå og hun snorker. første gang hun sover en hel natt på flere uker... og jeg er utvilt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå