Gjest Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 jeg VANT åver skrivern!!!! nå er visittkort laga og hefte snart ferdig.må gjøres i hemmelighet,så det tar tid... bare resten igjen,pjuh.... takk for alle ideer ;o) blir vel stas å få lese om seg selv,hehe nå svoooosjer jeg i kjellern tenker jeg. haaaaaaadeeeeeeee =0) ps,travelmor? hvordan går det???
Karomamma Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Heia heia heia!! Dette blir en bra konfirmasjon til slutt, skal du se
Travelmor Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 Hei, hei! Nå går det unna her ser jeg. Så bra at du endelig tok den skriveren. Heretter oppfører den seg tenker jeg! Her er det full fart. Merker at jeg er i konfirmasjonsmodus. Litt panikk her tidlig i dag da jeg ikke fant igjen en kakeoppskrift. Heldigvis dukka den opp igjen. Ungene er flytta litt rundt slik at vi har fått frigitt to gjesterom. Der skinner det nå. Så fint at jeg vurderer om ungene aldri mer skal få slippe inn igjen på rommene sine:-) Har også noen sanghefter jeg må få bunta sammen: Det er ikke lett når det skal skje uten at konfirmanten skal vite om det. Ho har vært så sur de siste dagene, for jeg har holdt på med pcen. Men nå tror jeg det blir bra, så får ho heller få pcen igjen etter konfen..he,he. Masse lykke til du! Vi får snakkes på mandag når det er over! Håper sola er med oss også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå