litakine og Theodor Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Har ei venninne som, uten å spørre eller noe, bare begynner å stryke meg over magen. Synes dette er direkte ubehagelig, greit at det ligger en baby der inne, men det er jo enda min mage. Hun kan jo i det minste spørre. Hva om jeg bare skulle begynne å stryke henne på magen???
Tulletutta Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 viss noen andre enn typen min hadde gjort det med meg hadde eg fått hetto..
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Helt enig.....liker skikkelig dårlig at folk skal klasse og ta på magen min hele tiden. Det er min mage, og jeg bestemmer hvem som kan kose med den og ikke. Hadde vært morsomt og sett ansiktsuttrykket hennes hvis du hadde kost magen hennes;-D hehe........
litakine og Theodor Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2007 enda godt det ikke bare er jeg som overreagerer. Synes det er skikkelig ubehagelig og aner ikke hva jeg skal gjøre når hun begynner. Sa til typen min at jeg ikke likte det, men han kunne liksom ikke helt skjønne hva jeg reagerte på
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 ææh, helt enig! Plutselig kommer det bare fremmede damer å legger hode inntil magen å koser å klemmer på den :S Jeg får helt pannikk!! Snakk om frekkhet...
☆Lille my* Skrevet 10. mai 2007 #6 Skrevet 10. mai 2007 Hørt om intimgrensa?=) ikke mange som tenker på at den faktisk ekisterer hos gravide kvinner også nei!
ana baroma Skrevet 10. mai 2007 #7 Skrevet 10. mai 2007 hehe, her er det stort sett bare samboern og stesønnen min som tar på magen. Og det er helt ok, guttungen snakker med babyen og synger sanger til den gjennom navlen. Utover det hender det at noen gir den et klapp, men synes i grunnen ikke det er så ille:)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 10. mai 2007 #8 Skrevet 10. mai 2007 Sånn nær familie å sånt er jo greit, men når fremmede folk jeg aldri har snakket med før kommer å seriøst kooser, ikke bare en klapp, men sånn.. ja, skikkelig myk å god koosing, så blir det bare feil. For meg ihvertfal!Å jeg er igrunn ganske utadvent å akseptabel når det gjelder slikt,men det blir bare for feil for meg:P Men når barnefar gjør det, er det jo bare kos:)
susie9 Skrevet 10. mai 2007 #9 Skrevet 10. mai 2007 hehe...akkurat det samme her! Greit nok viss de spoer foerst og jeg sier det er greit, men viss jeg ser at de skal begynne aa stryke snur jeg meg bare vekk og sier: hadde du likt om jeg hadde begynt aa stryke deg paa magen uten grunn!? Sier ifra jeg...hehe..funker helt fint! Ingen sure miner enda...=)
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #10 Skrevet 11. mai 2007 Uff...magen er min egen og helt personlige selv om det tilfeldigvis er en baby der inne. Hadde noen tatt på den (andre enn kjæreste) hadde jeg fått hetta...og trukket meg vekk. Ikke naturlig i det hele tatt at noen skal ta på meg! At ungene gjør det når de spør er selvsagt helt ok..men fremmede,- nei takk! Syns det bør være enselvfølge å respektere dette, selv om jeg vet enkelte er kjappe med å strekke ut ei hånd for å ta på.. Nei nei nei, ikke gjør det!
Dragemor Skrevet 11. mai 2007 #11 Skrevet 11. mai 2007 Du har full rett til å si ifra assa.. Tror jeg jeg ville gjort i samme situasjon. Det er fortsatt din mage selv om den vokser i rekordfart! Du kan få deg en sånn genser eller t-skjorte der det er trykk som sier noe med ikke rør magen.. hehe.. har sett det selges på nettet... tror f.eks igjennom bim klær.. mener det er en link som heter noe sånt her inne... Lykke til !
Peika Skrevet 11. mai 2007 #12 Skrevet 11. mai 2007 Synes som regel at det er ok jeg. Hyggelig at folk interesserer seg. Men her om dagen kom ekskjæresten til kjæresten min og ville kose, og der gikk intimgrensa til meg ihvertfall!
Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 11. mai 2007 #13 Skrevet 11. mai 2007 Jeg synes egentlig bare det er koselig at folk viser interesse for meg og babyen og vil kose meg på magen. Men jeg kan jo fort bli litt satt ut når ukjente kommer for å klappe... men da bare sier jeg det så blir det ikke pinlig eller rart Jeg fikk mange "advarsler" om magekosing da jeg ble gravid så har vært forbredt på at magen er fellesområdet frem til babyen er ute...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå