Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Som orker å motta en pm fra meg? Please? Blir veldig takknemlig her.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Jeg er ikke psykolig, men en god lytter så hvis du trenger en som kan lytte er det bare å skrive til meg..
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Tusen takk for tilbudet, men jeg trenger noen som vet noe konkret om forskjellige lidelser og diagnoser. Men igjen, takk for svar!
Gjest Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 Kozy K er straks ferdig utdannet... Og dama er flink:) Kanskje hun kanhjelpe. Vet hun ikke er så mye her inne om dagen men hun svinser innom ofte nok til å svare deg:) Jeg er bare hobbypsykolog både på fritiden og på jobb, Og dersom en hobbypsylolog kan bidra med noe, så bare sif ra!
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 10. mai 2007 #6 Skrevet 10. mai 2007 er ingen psykolog, men har jobbet på psykriatrisk senter, samt at jeg har psykologi som fag opp gjennom åra. Vet ikke om det hjelper men. Hva trenger du hjelp til? Har du en diagnose?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #7 Skrevet 10. mai 2007 Jer er en psykolog, hva kan jeg hjelpe deg med?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #8 Skrevet 10. mai 2007 Takk takk. Anonym- kan jeg sende deg pm? Tillab, tror du jeg kan sende pm til Kozy K?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #9 Skrevet 10. mai 2007 Det gjelder en dissosiativ- identitetsdiagnose....
Gjest Skrevet 10. mai 2007 #10 Skrevet 10. mai 2007 Klart, skal sif ra at hun har post jeg. Er det multippel eller ordinær?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #11 Skrevet 10. mai 2007 HI hi, det er ordinær, hvis du mener om det er 2 eller om det er flere. Jeg hadde mye problemer i barndommen, og har fått diagnosen men er ikke helt enig. Og jeg er redd for datteren min. Takk til dere som har svart her, da skal jeg prøve å sende pm.
Gjest Skrevet 10. mai 2007 #12 Skrevet 10. mai 2007 Var det jeg mente:) Anbefaler denne dersom du kanskje trenger litt "bakgrunnsstoff" http://www.helsenytt.no/artikler/dissosiativ_lidelse.htm http://www.tidsskriftet.no/pls/lts/pa_lt.visSeksjon?vp_SEKS_ID=550199 http://www.dovementalhelse.org/news.php?subaction=showfull&id=11 22449708&archive=&start_from=&ucat=5& Vet ikke om det er noe av det du leter etter der, men kanskje:) Så skal jeg gi Kozy beskjed jeg, som sagt!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #13 Skrevet 10. mai 2007 Hei HI... Bare prøve du å sende pm til Kozy.K, men hvis du er ikke fornøyd med svaret, så du kan kontakt meg. OK. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #14 Skrevet 10. mai 2007 Hvordan kontakter jeg deg anonym? Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #15 Skrevet 10. mai 2007 Du kan kontakt meg gjennom dette forum ( sende på innlegg her ), så kan jeg prøve å svare. Ha en fin kveld HI.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #16 Skrevet 10. mai 2007 Ok, får håpe at jeg ikke glemmer anonym knappen nå. Jeg ble misbrukt av min far i et par år som liten. Jeg husker lite av det, men han har innrømt det i ettertid. Jeg gikk til psykolog i flere år etterpå og i følge psykolog så dannet jeg en ny personlighet pga. dette. Jeg kan ikke huske at jeg hadde en annen personlighet, men har blitt fortalt at jeg blir annerledes til tider, og denne personligheten er fortsatt til stede noen ganger. Men dette er ikke jeg klar over selv! Også har jeg en datter på 5 uker, og jeg er redd for at denne andre personligheten vil skade henne. Jeg tør ikke å være alene med datteren min og tenker hele tiden på måter jeg kan skade henne. Jeg har bedt sambo om å gjemme alt av kniver og sakser ol i huset. Men samtidig så tror ikke jeg at jeg har en annen personlighet. Hva tenker du om dette? Setter stor pris på hjelp, fordi jeg er livredd til tider.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #17 Skrevet 10. mai 2007 jeg er ikke den anonyme du egentlig vil ha kontakt med, men jeg har hatt alvorlig svangerskapsdepresjon-gikk på med pga dette. Det første jeg gjorde når jeg kom på eget rom etter fødselen, var å se hvor langt det var ned til bakken fra rommet. Da jeg såg at det var høyt, ble jeg livredd for at jeg plutselig bare skulle kaste babyen min ut for da kom den garantert til å dø. Kunne bare bade han når mannen min var hjemme for jeg var redd for at jeg plutselig skulle drukne han. Kjenner meg igjen i det du beskriver-jeg var nemlig redd for å skifte personlighet og bli ond. Jeg elsket jo dette barnet høøøøyt, og ville aldri ha skadet det,men disse tankene gjorde meg helt livredd.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #18 Skrevet 10. mai 2007 Kan jeg vite at på hvilken måte fikk du misbrukten av din far da du var liten HI, slik at du har bedt samboeren din om å gjemme alt farlige ting i huset?
tobias mamma Skrevet 10. mai 2007 #19 Skrevet 10. mai 2007 Du kan sende meg en pm. Og gjerne skrive det du vil av detaljer og det du har lyst til selvsagt. Lettere å hjelpe når man vet det meste. Ingen råd og behandling er lik. Som regel kommer man frem til svarene selv, etter noen samtaler
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #20 Skrevet 10. mai 2007 Det er helt riktig tobias mamma. Det er vanskelig å hjelpe uten noen samtaler. Og løsningen fra en person til andre personer har stor forskjellige. Du kan lov spørre andre personer og etterpå kan sammenlignet med meg.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #21 Skrevet 10. mai 2007 Du anonym ber meg legge ut vonde detaljer om misbruk her, men hvordan vet jeg at du er psykolog en gang? Dette er veldig vanskelig for meg å skrive om på åpent forum.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #22 Skrevet 10. mai 2007 Og hvis du virkelig er psykolog, hvorfor skriver du så dårlig?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #23 Skrevet 10. mai 2007 Fortsatt en annen anonym:) IKKE GJØR DET!
Gjest Skrevet 10. mai 2007 #24 Skrevet 10. mai 2007 Ikke legg det ut her. Selv om du er anonym så vil innlegget bli liggende og ALT her inne er søkbart på åpent nett så HVEMSOMHELST kan lese det... Har gitt kozy beskjed:)
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #25 Skrevet 11. mai 2007 Det er opp til deg HI, hvis du vil !. Dersom du vil ikke, ja...OK. Jeg prøve å hjelpe deg bare, ikke noe mer. Jeg skjønner at det er veldig vanskelig for deg å skrive om dette pm her på åpent forum. Jeg er en ekte psykolog, selv om jeg skriver dårlig ifølge deg. Jeg har utdannet her i Norge og master i utlandet, vet du. Det går bra hvis du vil ikke kontakte meg HI, det er mange flere som har mange problemer vil kontakte meg. Håper at du kan få en riktig svar og behandling fra Kozy for denne saken. Lykke til....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå