Gå til innhold

Skal dere ha solist i kirka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hilke sanger skal de eventulet synge???

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja:-)

Vi skal ha en duett og en solosang.

Lette lenge med å finne sanger.

Duetten blir "I hate you then I love you" Celine Dion og Pavarotti

Den er bare helt fantastisk fin og føler den passer bra. Når man har vært sammen i 10 år vet man at det ikke alltid er rosenrødt.

Solosangen blir "Det vackraste" Cecilia Vennersten.

Ønsket mest "You take my breath away" Eva Cassidy, men det er bestevenninna mi som skal synge og hun fikk barn for 2 uker siden og rekker ikke og øve den inn.

Skrevet

Vi skal ha en solist og en til som spiller piano ved siden av! Og har valgt sangene, YOUR SONG, av Elton John, men det blir Moulin Rouge versjonen da, med Ewan McGregor....han er fantastisk flink! og så skal vi ha YOU`LL NEVER WALK ALONE. Begge sangene har en veldig stor betydning for oss begge....og solisten har en fantastisk stemme, så de er i full gang med å øve! GLEDER meg sånn......

Skrevet

He he det var litt morsomt for vi skal også ha your song og jeg har lagt stor vekt på at det MÅ være Ewan McGregor-versjonen! ;o) Den er bare så nydelig. Men det blir ikke noe you'll never walk alone for han jeg skal gifte meg med er hardbakka Man U fan... ;o)

Skrevet

Ei veldig gode venninne av meg som synger som en engel skal synge i kirka i vårt bryllup. Vi syns det ville bli mer personlig med en norsk sang, framfor en engelsk en, så vi har valgt "vise til våren" av Vamp.

Den kan virkelig ikke passe bedre! Refrenget går slik:

"Hold i hånda mi du,

hold meg tett inntil deg,

hold meg sånn at eg kjenne eg leve."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...