Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Tror min er av den rolige typen....sparker bare av og til..er i uke 21. noen andre?????
mammat2goll Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Ja jeg har en ganske så rolig baby, sparker bare av og til. Med gutten min var det spark fra morgen til kveld. Nå er det bare litt nå og da. Er i uke 23
julaugmamma Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Jeg hadde et rolig barn forrige gang... men det ble turbo og fart etter at hun ble født.. Hun er veldig aktiv og energisk nå.. sjelden tid til å sitte stille... Det sies at er de rolige i magen, er de ofte rolige når de er født også, men tydeligvis ikke alltid.. Bare så du ikke blir like overrasket som jeg ble... :-) Denne gangen er det mye mer aktivitet der inne, er spent på hva slags type det blir denne gangen da...
mamme te snart 3 Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 ja inni her er det heller ikkje sånn knall masse liv heila tida men så lenge eg kjenne da er liv så er eg gla ...me guten min va da massee spark heila tio.. men kansje det er ei jenta denna gong..?? er i uke 22
Mazza** Skrevet 10. mai 2007 #6 Skrevet 10. mai 2007 Her er d også ganske rolig....er 22 +5 . men han sparker litt sent på kvelden...
Christina&Odin André Skrevet 10. mai 2007 #7 Skrevet 10. mai 2007 Min er veldig rolig.. men når det først setter igang, så er d ikke måte på for trening der inne;) er 20+3 i dag:)
tullemor_til_snart_4 Skrevet 11. mai 2007 #8 Skrevet 11. mai 2007 Jenta mi holdt aldri fred omtrent, men denne ganger er det gutt og morkaka ligger foran, så jeg kjenner ikke så mye liv enda. Men det kommer vel etter hvert tenker jeg;) (uke 19+)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå