Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 jeg får en smerte nederst i magen som ikke er noe goddet knyter seg rett over skam benet liksom... den kommer og går litt å når den er der så klarer jeg ikke sitte med boksa på engang. Er det bler en meg??? Har forresten super løs mage (sorry)
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Kommer det og går eller har du vondt konstant?
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2007 Det kommer og går liksom... klarer ikke helt å si hvordan smerte det er...
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Det minner meg om kynnerne mine som gir meg vondt fra hofte til hofte nederst i magen.. Kan jo være det er det hos deg også ??
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2007 JEg vet ikke har hatt en del kynnere men dem er ikke sånn... jeg klarer ikke forklare dem liksom... det knyter deg vikerlig har 6 dager til termin...
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #6 Skrevet 10. mai 2007 Jeg får også vondt i magen av og til, og da føler jeg at buksa presser veldi på beibien... sånn dum mage som deg har jeg og..
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 10. mai 2007 #7 Skrevet 10. mai 2007 Ja, kjenner igjen følelsen, har det slik innimellom, ligner litt på de smertene som kommer i ligamentbåndene tidligere i svangerskapet, ligner på skikkelig krampe liksom. Er nok kroppen som gjør seg klar..
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. mai 2007 Jeg ringte med føden, å de sa det kunne høres ut som rier. skal inn til sjekk hvis det fortsetter. hun trodde det kunne være noe i gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå