litakine og Theodor Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Er det fler som kjenner seg igjen, har spist over 200 gram sjokolade idag, og jeg klarer rett og slett ikke å stoppe. Blir faktisk fortvilet, for jeg vill ikke bli skikkelig stor, og ikke er det særlig bra for babyen heller. Råd noen???
velsignet med to Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Jeg har også et veldig søtbehov nå Men prøv å spis mye frukt, det er veldig søtt det også. (Jeg vet, det høres ikke fristende ut når man ikke kan tenke seg annet enn en svær feit sjokolade, men det smaker veldig godt fordi og du føler deg bedre etterpå). Prøv med f.eks. mango, fersk ananas, druer osv, det hjelper på meg.
Kanin84=) fødeklar=) Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Hei...spiste mye sjokolade eg og....og masse is på pinne. Men det fekk en brå slutt da eg leverte urin prøve til jordmor.Maks utslag på sukker.... Så no er det sjokostopp. Tenke på sjokolade heile tida.
litakine og Theodor Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2007 Takker for tipset, problemet er at "erstatninger" kun utsetter behovet en bitteliten stund... arrg, hva de der hormonene gjør, det kom så utrolig plutselig... de første 4 månedene kunne jeg ikke fordra sjokolade
Fabelaktiv Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 Uæ... ja.. fysj.. jeg spiste to sveler i dag og det er myyyyyye sukker på en gang.. sliter litt her også ja.. trudde jeg skulle klare meg med 14 kilo jeg - som de sier er det man trenger men har dratt på meg 5 allerede (24+4) og det er vel på slutten man får de fleste kiloene (?) vi får ta oss selv i ørene og spise denne frukten i stedet - og spise seg mett på fiberrik mat mange ganger om dagen
litakine og Theodor Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. mai 2007 sjekker jordmor det ved hver prøve du leverer? var der nemlig på mandag, og da så alt kjempe fint ut
litakine og Theodor Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. mai 2007 synes ikke 5 kg hørtes mye ut når du er så langt på vei, er 23 uker, og har vel lagt på meg 6 kg.
velsignet med to Skrevet 10. mai 2007 #8 Skrevet 10. mai 2007 Likte ikke sjokolade jeg heller i begynnelsen av svangerskapet, i motsetning til nå Urinen blir sjekket for sukker hver gang ja, det er med på den strimla hun dypper nedi og sjekker.
litakine og Theodor Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. mai 2007 hmm, merkelig jeg ikke fikk sukkerutslag da Er litt nervøs for sv.skaps diabetes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå