Gå til innhold

Camilla oppdaget hånda i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe, så artig å se :-)

Lå og hadde kveldsmåltidet sitt, jeg har på meg en ammetopp i sterke farger. Hun ligger der og titter, ser på hånda si, titter på toppen igjen og så går hun til angrep hehe

Var skikkelig målbevisst, tok tak og dro til seg, slo seg selv i øyet flere ganger :-)

Tidligere i dag tok hun også tak i fingeren min og skulle sutte på den :-)

Men det ser ut til at det foreløpig kun er venstrehånda som hun har oppdaget skikkelig. Men så utrolig artig å se på :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ja er det ikke moro! Sebastian mestret også venstrehånda først. Jeg holdt tottelotten hans opp i dag, men den er han foreløpig ikke interessert i:)

Skrevet

Hihihi! Veldig morsomt å se når de oppdager nye ting!

Skrevet

Så moro!

Det er allltid gøy når man ser at de oppdager nye ting.

Erica blir helt stressa når jeg har topper med mønster på. Det er bare så vidt hun har tid til å spise fordi hun studerer mønsteret med vide øyne.

Skrevet

Hei.

Ja her er det også morsomt om dagen. Mathilde oppdager stadig ting i verden rundt seg. Uroen over stellebordet er veldig interessant. I natt da vi skulle gi mat lå hun og skikkelig storgliste. Jeg måtte jo bare flire selv om jeg egentlig skulle være stille så hun sovnet igjen. He he...

Kos deg med alle de små tingene som skjer hver dag. Vi må jo huske at vi glemmer det sikkert fort etter som månedene går. Det er jo fantastisk hvordan de utvikler seg på ett lite år.

Skrevet

Jeg har også gått på den nå er det natta så nå må vi være stille, men så ligger lillegutt der med sitt skjønneste glis og jeg kan jo ikke la være å smile tilbake:) Klarer jo ikke å være upåvirket av disse små vidunderene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...