Gå til innhold

hva syns dere om navnet LEON? trenger mange innspill...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke så mye action på navnedebatten, derfor spør jeg her inne... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søtt navn det da!=)=) Og spesielt, kanskje ikke så mange som heter det.

Skrevet

Vår sønn skal hete Leon:) så jeg liker det veeeeeldig mye!! flere som har sagt at de ikke liker det, men det betyr ingenting;) hehe;)

Skrevet

Syntes det er ganske fint jeg. Har det på forslagslisten av navn til babyen jeg.

Skrevet

Kjempefint :) ett av mine navn om jeg skulle fått gutt :)

Skrevet

vet om en som heter Leon Nathaniel. :) fint navn:=)

Skrevet

Leon er fint:-) Løve betyr jo det, men det vet du sikkert:-)

Skrevet

Fint som hundenavn, men synes det blir for løveaktig på en liten gutt. Hadde han vært født i august så han hadde horoskopet løve, ville det kanskje hatt en betydning, men... Jeg må bare konkludere med at jeg ikke liker det dessverre. Men smaken er som baken.

Skrevet

Leon er ett fint guttenavn, har selv en gudsønn som heter Leon =)

Skrevet

Tenker faktisk på det om det blir gutt selv:)

jeg syns det er veldig fint...

et navn med styrke i, betyr jo løve = sterk :)

Skrevet

kjempe fint, vi var inne på d selv, men pga at etternavnet til pappaen begynner på N så blir d for tungt, dette fordi Leon har trykk på N' .. uff mye å tenke på ja...

Skrevet

kjenner 2 nå i år som har kalt babyen Leon, så det er nok trendy tror jeg..

Skrevet

Syntes det var kjempetøft!! :)

Skrevet

...ikke fint.

Ikke fint i det hele tatt. Sorry! :-)

Skrevet

Tenker på Leon Latex i Pelle Parafins Bøljeband. Men han var kul han da...

Skrevet

Jeg har 5 venninner som har kalt ungene sine Leon eller Leo de siste 3 åra. Litt oppbrukt.

Skrevet

leon syns jeg er kjempefint...leo blir litt ufullstendig for min del..og minner litt vel mye om løve i mine ører

Skrevet

Jeg kjenner noen som har kalt gutten sin det, men det klinger ikke godt i mine ører.

Skrevet

Syns det er et kjempe fint navn:) Men det er jo veldig på mote nå da... Men det er jo helt opp til dere:):) Er jo ikke vi som bestemmer;) Men finn noen favoritter,og så ser dere når ungen kommer. Da ser man hva som passer. Litt dumt å kalle ungen Leon og så ser han ut som en Sander;)

Skrevet

hihi,men blir d ikke litt sånn at har man bestemt seg for et navn man bare eeelsker,så er ungen det navnet uansett når den kommer ut her da? slik var det hvertfall for oss..vi var ikke i tvil sist,begge likte lucas..og da var det og lucas som dukka opp;o)

Skrevet

Er kanskje det;) hehe.. Vi har bestemt oss for navn,så det blir sikkert naturlig da:) Men hvis man er usikker så er det jo greit å "prøve" på navnene:) Søstra mi var usikker på navn på første jenta. Sto mellom Nora og Emma. Og ho var heeeeeeeelt klart en Emma:)

Skrevet

Helt ok navn, men det er nok absolutt et motenavn nå, som flere har vært inne på. Men hvis det ikke spiller noen rolle at han kommer til å vokse opp i en generasjon der mange har samme navn, så er jo det helt ok.

Synes også Leo er fint.

Skrevet

skikkelig røver-navn!

Skrevet

Jeg forbinder det med filmen Leon (som forøvrig er en av mine yndlingsfilmer) og skuespilleren Jean Reno. Hadde ikke kalt mitt barn det, men heldigvis har folk forskjellig smak... :-)

Skrevet

Syns det e kjempe fint æ, hadde tenkt på det til sønn min, men han endte opp som elias martinius i stedet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...