Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere må huske at man regner ikke overtid før man har gått 14 dager over ultralydterminen. Alle vet jo at man regner -14, +14 dager. Så hvorfor er det så mange som klager over å ha gått noen dager over ULtermin her. Du er ikke på overtid enda!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hva bryr du deg om det? og som må skriver anonym. Man får en dato de mener ved ul at barnet skal ut, da gleder man seg til den dato og går det lengere så er det overtid for oss fleste da vel... Dritt i det da kjære deg da det ikke ang deg alikevel!!!!!!!!!!!!!

Har ikke du hørt... if you haven't got anything nice to say DON'T say anything at all!!! Folk inne her virker snill, omtenksom og positiv og så kommer en som deg... jaja.. har ikke du noe bedre å gjøre enn å små plukke på andre... Blæ... blir irritert

Ei dama på OVERTID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

vell jordmor og sykehus sier at vi er paa overtid, og kontrollene kalles overtidskontroller. saa derfor sier jeg overtid. De fleste blir ogsaa satt igang 14 dager over terminen og 18 dager er max.... du gaar til kontroll annenhver dag for aa se at babyen har det bra, saa syns vi har litt grunn til aa klage jeg! :P

Skrevet

Hei anonym!! det er faktisk en grunn til at en kan bli mer lei når en går over termindatoen, morkaka blir dårligere etter hvert og da er det vel større risiko at noe evt kan skje..og da er det jammen ikke rart at hormonene å kommer mer fram + at mange har en del plager! men jeg håper du kan signere med nick neste gang!

Skrevet

Overtid regnes fra 14 dager etter termin ( sier sykehuset ) men jordmor kalte det overtid fra en dag etter termin.

Jeg er iallefall overtid nå.... Blæ!

På sykeshuset der jeg skal føde kan det gå opptil 3 uker etter temin før det taes skikkelig action! Ikke gøy å tenke på...

17 dager etter terminen om 2 timer....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...