mizza med nr.2 på vei Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Når pleier man å kjenne liv...?? I følge Bim så er jeg i 18 uke nå...jeg tror at jeg kanskje er i 17 men men... skal på ultralyd 16.mai og er litt nervøs for jeg har ikke kjent noe i det hele tatt!!
litakine og Theodor Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 det er ikke noe unormalt i det, mange kjenner ikke før i 20+, du er antagelig i uke 17, men det er din 18ende uke, som bim sier, dvs 17+0-17+6...
@nemone Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Det varierer veldig! Forrige gang kjente jeg vel ikke liv før uke 22 eller 23 eller noe sånt, denne gangen uke 14. Kommer helt an på hvordan fosteret ligger, plassering av morkake osv. Lettere å kjenne liv andre gangen syntes jeg også - visste hvordan det kjentes ut og kunne skille det og andre "romlinger". Så jeg hadde ikke stresset med det iallfall.
mizza med nr.2 på vei Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2007 Takk for svar =) Jeg har vært litt engstelig for dette at kanskje det var noe galt...men nå må jegvel snart begynne å roe meg ned... Når jeg ser at alt er bra til onsdagen så kanskje jeg endelig klarer å slappe av =) Men takk for svar altså =)
mizza med nr.2 på vei Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2007 Takk =) Det er fint å høre at det ikke er noe galt... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå