Sessa ruger igjen... Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Har skjedd så mye den siste mnd... Hun leker lenge alene om gangen (vil egentlig bare leke alene virker det som), reiser seg opp over alt, utforsker ting, åpner dører, skap og skuffer, spiller på slurva og synger for seg selv. Men det herligste av alt er at personligheten bare blir mer og mer fremtredende. Hun er kjempe kul! En liten ramp, med masse humor og glimt i øyet. Åååå, varm i mammahjertet mitt, jeg!!
FuriLaks Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Så herlig!! Jeg kjenner ei som heter Mari med ei lita Linea.....Hmmmm. Eller kjente, er jo lenge siden vi hang sammen da. Er det deg mon tro?
FuriLaks Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 JA DET ER DET JO! hehe. så festlig:) Skulle bare svare deg fordi du var så glad og så hadde du ikke fått et eneste svar, tenkte at det er så kjedelig når man skriver noe og ingen reagerer... Så var det altså noe kjent! Lene her, hvis du ikke skjønte det;)
Sessa ruger igjen... Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2007 Hmmm... kanskje det... Gikk vi på skole sammen for ca 12 år siden? Fikk du baby nå i vinter? Er du en av vennene mine på facebook?
Sessa ruger igjen... Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2007 Regnet med at det var deg, ja... Navnevalget avslører deg... hehe. Han har fått så fint navn, akkurat passe uvanlig!! Jeg derimot har gått på en smell og valgt et navn som er på vei oppover lista!! Crap!! Du er søt som svarte meg, da!! Klemmer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå