Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Har noen av dere hørt om den boka som er skrevet av Anna Wahlgren: Lær barnet ditt å sove hele natta ??? Og har dere prøvd det hun skriver og i såfall hvordan gikk det????
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 så et innslag om henne når hun var på God Morgen Norge, og jeg er ikke enig med henne!!! jeg mener hun tar sjanser med de små, siden det er forsket så mye på mageleie!!! hun har kanskje litt rett i noe, men jeg synes hun er litt for uforsiktig (fant ikke et bedre ord!!!)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Jeg ville surfet litt på nett. Sjekket ut ferbers metode, dr largos metode og ellers andre råd osv som finnes der ute.
Labbetøs Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Jeg har veeeeeldig mye negitivt å si om den dama, så jeg vil ikke sette min lit til henne nei. Jeg forsøkte meg på en del av hennes prinsipper med lillesnuppa. Det var jo veldig mye som hørtes fornuftig ut. F.eks. det med å gi babyen mat og mat og mere mat ved hvert minste knyst når babyen er nyfødt slik at hun blir trygg på at hun faktisk får mat selv om hun ikke har navlestrengen lenger. Det endte med en baby som ikke lærte seg å takle sult og metthetsfølelse, og nå har vi en snuppe med total spisevegring og som derfor ikke vil legge på seg. Vi ruller inn og ut av sykehus, og jeg er faktisk så bastant at jeg tror Anna Wahlgrens teorier har i hvertfall mesteparten av skylden. Det funker sikkert på noen, men langt fra alle. Hun mener kolikk osv ikke finnes, men at det er matangst. Hehe. Hun har tydeligvis aldrig hatt en kolikkunge. Nei henne har jeg ingen tiltro til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå