Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 * Jeg har MANGE bodyer i str 50-56-62 så det tror jeg ikke at jeg behøver å kjøpe. * 2 pysjer i str 56. * 5 sparkebukser str 50/56 * 2 sett, altså bukse og jakke(genser) * 2 luer * 5 stk sokker Skal ha i beg av oktober og vet ikke hva mer jeg trenger? Fyll på denne listen:) Og de som sier at en får masse i begynnelsen, der har jeg sagt at jeg ønsker meg ting fra str 62 og oppover:)
Pocahontas Skrevet 24. mai 2007 #2 Skrevet 24. mai 2007 Ville holdt meg til dette og sett behov etterhvert Noe yttertøy, kanskje.
frokenO Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 du har glemt votter er kaldt i oktober:)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 en enkel ullfrotte/ulldress i nyfødt størrelse er grei å ha til "ytterklær" første tiden. Ull er ganske strechi og vil være i rett størrelse lenge. Den blir kjekk å ha i bilen, i vognen hvis det er kaldt og ellers hit og dit... Ellers tror eg du blir å ha alt du trenger. Har du husket kluter av ymse slag???
prinsessemor123 Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Strømpebukser trenger du. Og som de over skriver,yttertøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå