Gå til innhold

Øm i magen og litt murring...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre som er ømme i magen og har stikkinger og små murringer? Det er mest på dagtid, roer seg etter jobb. Vet ikke hvordan jeg skal beskrive følelsen, men det kan kjennes ut som om blæra er stappfull....men at jeg ikke må tisse. Regner med det er helt normalt, men greit å høre alikevel. Er bare 12+1.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Hei!

Detter er nok kynnere. Kommer ofte når man anstrenger seg, stresser, går fort osv. Derfor vanlig at det er mest når en jobber.. Er det veldig mye og plagsomt så snakk legen/jm. Noen plages så at de sykemeldes. Som meg, feks. Jeg har nå fri hver onsdag så jeg kan slappe av litt mellom slagene. Har hatt dette siden uke 12 selv, er 22+1 nå. Murringer er vanlig fordi ting vokser veldig om dagen hos deg:) Ikke farlig så lenge du ikke har skikkelig vondt eller blødninger:)

Skrevet

Hei...husker eg haddde det samme...og no har eg sånn mens murring igjenn er i uke 21 no da.Skal til UL i morra og er drit nervøs..men satsa på at alt er ok. Lykke til da- er verrtfall sikker på¨at eg hadde litt små vondt på den tida og jordmor sa det ikkje var farli=)

Skrevet

jøss kynnere så tidlig??? Det strekker ihvertfall såpass at jeg merker det bra, bla når jeg nyser. Skal til lege og på jordmormøte om 1,5 ukes tid, skal spørre de da. Takk for svar!!

Skrevet

tror ikke det er kynnere jeg.Vanlig med litt murringer så tidlig,ingen grunn til bekymring :):) tøyes og strekkes der nede for å gi babyen mere plass :):)

hilsen snart mor til 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...