MAMMA1 Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Nå har jeg hatt murringer i 1 uke, har termin i morgen og er klart utålmodig. Nå i ettermiddag fikk jeg virkelige menssmerter og dunking i korsrygg, nå føles magen vond/øm og som om jeg har gangsperre i musklene (som kunne vært der). Noen som har opplevd dette og at fødselsrier var nær da?
Jamma Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Hei. Jeg har hatt murringer i mage og vondt i ryggen nå i nesten to uker. Har tatt seg opp de siste dagene. Har da kynnere og vonde tak i mage og rygg nesten hele dagen. Om natten har jeg mensen murring i magen. Til tider blir jeg kvalm og får vondt i armer og lår. Fryser og er varm om hverandre. Har ikke termin før om fire uker, men fødte før termin sist. Blir spennende.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Ja, det var mange tegn hos deg også.:Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Begynner [ bli rimelig lei, har termin midten av juni, kynnere, mens smerter og basjer utallige ganger om dagen. HJEEEEELP..................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå