Gå til innhold

KJoler!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen gode råd, skal i 3 bryllup framover og vil gjerne ha en fin kjole. På toppen er jeg forlover i det ene.

Har vært på den kule mage i Oslo i dag, begge avd. Men syntesd et var lite å velge i og DYRT!

Er det noen som har sett noe fint et annet sted, enten i mamma avd eller i vanlig butikk.

Finner masse lekre tunikaer, men syntes ikke tights passer helt i bryllup..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke skal ha en skikkelig pen selskapskjole er faktisk Gina Tricot ikke så verst. De har endel fine tunikaer som veldig fint kan brukes til litt lettere sommerkjoler. Med riktig tilbehør og en kul jakke kan du være kledd til bryllup? De har mye fine farger og endel i hvitt, som kan være nokså stilig. Også er det såååå billig.

Skrevet

Tenker du på ammekjole, så anbefaler jeg deg å bruke nettet.Mye bra der.Jeg kjøpte akkurat en kjole på Mamashop som jeg kommer til å bruke mye i sommer.Var riktignok dyr, men blir den mye brukt er det verdt pengene.

Skrevet

Eg fant ein kjole på Vila til 499 (ikke gravid-kjole). Den var lyse-besh med en svart sløyfe perfekt plasser rett under brystene. Eg kunne kjøpe den i min vanlige størrelse fordi det var stretch i både underkjole og over-kjole!! Kulen på magen ble veldi fin i den:)

Skrevet

Moten passer godt for gravide i år, så det er kanskje å anbefale å gå i vanlige butikker. Jeg kjøpte et par kjolen på www.laredoute Kjempefornøyd.

Skrevet

Hvis du går inn på krappe.no så har de mammakjoler til rundt 300,-

Fant meg fin kjole der selv jeg :-)

Skrevet

ligner på et telt i de kjolene jeg har prøvd. det r vanskelig.også 17 mai kommer.

Skrevet

Du som kjøpte mammakjole på krappe.no, hvor lang tid tok det fra du bestillte til du fikk den i posten? Nå er det jo bare ei uke til 17.mai...

Skrevet

Fikk den dagen etter. :-)

Skrevet

Hvilken tok du? Jeg står mellom 2 røde... Vanskelig :) Og hvordan var størrelsen? Jeg bruker vanligvis M el L. Bør jeg ta XL da? Er det litt stretch-stoff?

Skrevet

Jeg kjøpte en svart en.

Jeg er lang og kraftig fra før av og bruker XL til vanlig. Var litt usikker på å bestille siden det stod de var små i str. men bestillte både topp og kjole i XL og begge passet.

Stoffet var mykt og utrolig deilig å ha på. og stretch ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...