MÅNS m/lilleMarius Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 ...var jeg på overtidskontroll nr 2. Fikk satt inn kateter med en vannballong for å tøye min extremt umodne åpning. Herreguuuuuuuuud- for en effekt det har hatt! Super mensen smerter! Blir iallefall mamma i løpet av helgen...
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Masse lykke til da!!!!!!! Krysser fingrene for at det skjer noe ikveld da! Kjempekjipt å gå å vente jo!! Stor vente-klem:-)
2 gutter og 1 jente Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 oioioi saa spennende. var det vondt! Haaper det setter i gang med en gang! masse masse lykke til deg!
barb81*har født!* Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Har tenkt på deg idag. Trodde det hadde skjedd litt mere "action"... Men du blir ihvertfall ferdig iløpet av helga da? Så deilig æ =0) Lykke til,MÅNS.
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2007 Tusen takk for hilsen:) Her har smertene gitt seg men håper ikke det er noe dårlig tegn. Satser på at jeg har modnet litt til kontrollen imrg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå