Gå til innhold

Hjeeelp - flere strekkmerker....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nå 3 uker siden lilleprinsen kom til verden. Under graviditeten så har jeg ikke tenkt på det med strekkemerker. Har jo sett at jeg kom til å få noen men gadd ikke tenke på det mens jeg gikk gravid. Begynner nå å få kroppen mer og mer tilbake. Så i speilet i dag at jeg har et kjempestort strekkmerke så går på tvers nedover hele magen - også under navlen. Herregud!! Ikke mye pent når bikinisesongen nærmer seg. Finnes det noen kremmer jeg kan bruke som kan dempe rødfargen på det litt? Det vil jo selvfølgelig synes at jeg har hatt 2 graviditeter bak meg - men hvis man kan dempe det litt så hadde det vært supert. Alle forslag taes i mot med takk. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror dessverre ikke det er oppfunnet noe vidundermiddel ennå mot strekkmerker....dessverre....:-)

Jeg håper stadig på en krem eller et tryllemiddel mot slapp mage, nedsunket bakdel, fåpuppenespretneigjen osv.....jeg skal si ifra når jeg finner den;-))

Og regner såklart med at alle andre gjør det samme!

Skrevet

Ja det var det jeg mente jeg også - at det ikke fantes noe. Men jeg tenkte - legg ut et innlegg og se om det er noen som kjenner til et vindundermiddel eller vet om noen kjerringråd... :-)

Så da skal jeg flashe strekkmerkene min i sommer i stolthet over at jeg har født 2 nydelige gutter. :-)

Skrevet

Navlen min ser ut som korken på en kaviartube ;=) Men hva annet er å vente etter 5 unger?? Synes det er helt greit jeg!

Skrevet

Ehhhhhhhhh......strekkmerker???? Nå forstår jeg ingenting.....Hva er det da????

Nei da...... Men jeg har ingen på magen da.... Har ennå ikke hørt om noe som kan fjerne/ gjøre de svakere.

Og kjærringråd er liksom ikke min gate.

Skrevet

Det beste rådet jeg har hørt om (og som jeg følger selv), er å holde magen like stor etter at babyen har kommet. Da blir det ingen strekkmerker, serru serru...

Skrevet

Det er mitt triks det jo!!!

Hahahahaha...........................MEN, altså, jeg har kjøpt en gele fra Biotherm som heter Abdo Shock og den skal forbrenne fettet og stramme opp magen og gjett hva!!!!

DET FUNKER!!!!

Har brukt den i en drøy uke nå og har fått to kommentarer om jeg har slanket meg!!!!!!!!!!!!!! YESS YESS YESS!!!

Så løp og kjøp jenter. Om man i tillegg gidder ta noen sit ups (hvilket jeg ikke gidder) så blir sikkert effekten ennå bedre;-))

Skrevet

Yessssss jeg skal ut å shoppe gele fra Biotherm i helgen!! Dette var good news. Situps - nix det tar ikke jeg heller......kanskje jeg begynner med den en eller annen gangen... når dert snør colaflasker...

:-))

Skrevet

Hihihi.....da er vi to;-)

Skrevet

Det høres ut som en fantastisk krem! Jeg har ikke akkurat vært så flink til å trimme på slutten av graviditeten, men trodde at man etter at man har født måtte vente en stund før man kunne ta sit ups? 6 uker eller noe slikt mener jeg å ha hørt? Har en ganske så slapp mage nå, føler jeg, så vil gjerne prøve alt jeg kan for å få den litt strammere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...