Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker jo rimelig brutalt da, men vi oppfatter det vel så forskjellig.

Jeg skal sikkert strippes, ikke helt enda, men det blir mest sannsynlig.

Er det så ondt at du vræler eller?

Kan det sammenlignes med noe?

Nyskjerrig........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes det var veldig vondt. Men så var jeg rimelig umoden også, så det ble brukt en del krefter. Har venninner som var mer modne og som ikke syntes det var så ille. Tror det kommer veldig an på hvor mye du spenner deg, grad av modenhet og hvem som gjør det. Lykke til hvis det blir nødvendig for deg:-))

Skrevet

Uff ja jeg er så stormaga å tung at jeg tror jeg skal stå over, må vel berre velge ene onde forran det andre:) Tror ikke jeg orker å gå sånn i 6 uker til. Men jeg tror jeg er moden da. Kjente selv for 3 uker siden da var tappen veldig bløt, å den sto rett ned. Gubben kjente her en dag å sa det samme(jeg kommer jo ikke til å vaske meg snart...) Men jeg er 3 gangs så da er det ofte en går rundt med litt opning.

Andre med erfaringer?

Skrevet

Dyttern oppigjen jeg

Skrevet

Jeg ble tøyd på søndag og det gjorde vondt. Måtte puste meg gjennom det.. Håper jeg slipper det omigjen..

Men det er jo en kortvarig smerte,og i noen tilfeller fører det fødsel med seg.. Ikke hos meg da..

Skrevet

nå søndag du ble strippa? Alt håp er vel ikke ute da? Ei venninde av meg fikk 3-4 dager etter stripping. Å ho sier det var strippinga som satte i gang. xxxxxxfingre for deg ivertfall:)

Skrevet

Nå på søndag ja,hadde en bomtur til føden.

Trodde fødslen var igang...

Hun tøyde meg til ca 2 cm..

Men det har ikke hatt noe effekt til nå da..

Fikk forresten modn.akupunktur forrige onsdag,som heller ikke har gitt utslag... Gidder ikke gå å vente,får finne på gøy ting og "glemme" litt å kjenne etter tegn på fødsel...

Kjenner det nok når riene setter inn ja:-)

Krysser fingrfene for meg selv også!! hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...