snartmammapåny Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Hvordan går det med tobias og gråtingen? Har du hatt virkning av kiropraktoren eller? Jeg begynner seriøst å lure på om jeg har fått en annen baby med hjem jeg. Han har blitt totalt forandret. Nå kan han ligge å pludre litt for seg selv i vogga. Sover en del på dagtid. Roer seg i vognen. JA en hel haug med ting han ikke gjorde før. Har bare skreket utrøstelig en eneste gang siden vi var hos kiropraktoren. Ellers har det bare vært slik "normal" baby sutring;) Han har derimot begynt å gulpe noe usansynlig mye da. Gulper store doser etter hvert måltid. Og også mellom måltidene, flere timer etter han spiste sist. Får håpe det er forbigående iallefall.. Jeg går jo konstant rundt å lukter gulp;)
Circe Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Vi hadde ett h.. her i går. Men i dag er han helt utrolig rolig igjen. Begynner å få følelsen av at det er annenhver dag. Han her også gulper en masse.. Men har gjort det hele tiden da. Tips jeg har fått - ett par ts vann etter mat - holde han opp, og ikke legge han rett ned etter maten. Evt bruke vippestol eller å bygge opp hodet under madrassen på senga - rape flere ganger pr måltid. Noen pauser.. Så deilig at han har roet seg. Jeg håper at ting ordner seg i morgen. sambo blir jo borte nesten hele helgen
snartmammapåny Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2007 Får håpe han bare var litt øm etter timen i går og derfor han ikke var helt i strøk;) og at det er i dag som er standaren. *Lov å leve i håpet* Hadde nok vært greit å få en avslappende helg siden du må være uten sambo. Her skulle og egentlig sambo bort i helgen, fra fredag til søndag, men han ville ikke reise. Ville heller være hos meg og babyen;) Så litt mørkt på at han skulle være borte så lenge, iallefall slik Sander var for noen dager siden. Nå er han jo mye roligere da, så hadde sikkert gått bra nå da. MEn greidest å ha han hjemme her hos oss;) Har passet på å ikke lagt han ned ettermåltidene i dag og det har blitt bedre. Pluss tatt mange rapepauser. Han har ikke gulpet så mye i dag som i går heldigvis. Om jeg bare legger han ned så ligger han å kaver og lager merklig skumle lyder. Ligger å svelger gulpet og plutselig står spruten. Hørest jo ut som småen kvelest stakar. Så holder han til jeg er sikker på at gulpetfaren er over.
Circe Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Så deilig å ha han hjemme da.. Sukk... Jeg vil også. Men han må jo jobbe da. Kjenner til det gulpegreiene du beskriver. Men høres jo ut som om det hjelper det du gjør. Og ja, jeg lever i håpet
snartmammapåny Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2007 Skulle nok ikke sakt for sikkert at gulpingen var blitt bra... Han lå på fanget mitt og der sto spruten. Gulpet utover hele seg og hele meg. Da var det bare å skifte alle klærne. Var jo to timer siden han spiste, så synest det er litt rart at han gulper så voldsomt.
Circe Skrevet 10. mai 2007 #6 Skrevet 10. mai 2007 ja, det har jeg lurt på også. de sier det bare er overskuddet, men syns det kommer mer opp enn det går ned noen ganger. men vi har gått over til å bruke Enfamil vi da... hjelper faktisk litt...
snartmammapåny Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. mai 2007 Skal på hs for veiing på mandag så får høre med de hva de tror. Han kan jo ikke drive å kaste opp det som kommer ned og vel så det. *stakar liten*
Circe Skrevet 10. mai 2007 #8 Skrevet 10. mai 2007 Min erfaring er at det ser værre ut enn det er. Tobias vokser seg stor og sterk han.. Noen barn gulper bare. Enkelt og greit. Ammer du???
snartmammapåny Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. mai 2007 Ja det ser nok verre ut enn det er;) Virker som han vokse iallefall, så blir spennende å se på veiingen hvor mye han har gått opp siden sist;) Nei ammer ikke. Han får mme, så kan jo være derfor han gulper og, at det er litt hardt for magen hans og dermed kommer en del i retur..
Circe Skrevet 10. mai 2007 #10 Skrevet 10. mai 2007 han spiser ikke mer enn vanlig? Hvor ofte raper du da?
snartmammapåny Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 10. mai 2007 Nei han spiser det samme som før. Spiser vel ca90ml per måltid, tror det er det han skal ha i forhold til vekten sin. Passer på å rape iallefall hver 30ml om ikke oftere, kommer litt annpå hvor fort han drikker. Kanskje jeg bør prøve å rape han enda oftere for å se om det hjelper...
Circe Skrevet 10. mai 2007 #12 Skrevet 10. mai 2007 Jeg raper også pr 30 ml. Men Enfamilen har hjulpet greit den altså. Han gulper fortsatt. men det er ikke etter hvert måltid. Noen ganger bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå