Allean, Fia og lillebror Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Fikk verdens nydeligste datter i august i fjor. Svangerskapet var hardt, med masse kvalme og bekkenløsning, men fødselen var fantastisk. Jeg forestilte meg at jeg skulle ha to tette barn. Men, jeg har ikke lyst på en til. Snuppa er en fantastisk liten tulle. Og det er ikke på grunn av jeger sliten eller noe sånt. Men har bare ikke lyst på en til. I alle fall ikke ennå. Tror jeg føler det sånn for at jeg vet at jeg antagelig kommer til å bli veldig dårlig de første fem seks mnd av svangerskapet, og etter det kommer jeg til å bli stor og få vansker med å røre meg. Føler litt at jeg frarøver lille jenta mammaen sin ved å bli gravid igjen. Jeg har fremdeles tanken på å bli tobarns mamma. Tror ikke jeg vil at snuppa skal bli enebarn. Men hører om andre som har lyst på en til nesten med en gang. Men etter nesten ni måneder orker jeg ikke å tenke på det. Har liksom gått hele tiden og ventet på at følelsen skal komme. Og er redd den aldri kommer liksom. Regner vel med at den kommer med tiden, når snuppa klarer seg mer på egenhånd, så det spørs vel om jeg må gi opp ideen om to tette.... Flere som har det sånn?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Akkurat sånn har jeg det. Også er jeg så fornøyd med lillegutt at jeg vil bare tibringe tiden min med han, har liksom ikke noe behov for annen baby.
Grigri m/3 gutter Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Ja, jeg gruer allerede, selv om vi ikke skal ha en på en god stund ennå. Vi har en gutt, og vi vil begge ha en unge til , og jeg vil gjerne ha ei jente. Sambo sier vi "må" det for enebarn er ikke vits i, de er bortskjemte osv (jeg er enebarn hehe), men jeg syns vi bør se det an, jeg hadde bekkenløsning de siste mnd av svangeskapet og har enda litt vondt i bekkenet og ryggen. I tillegg får jeg visst megababyer, så den fødselen frister ikke å gjenta selv om det gikk på 8 timer. Ei venninne har nettopp fått ei jente tett på den første gutte de fikk året før vår kom, så jeg blir jo litt inspirert. Jeg er ihvert fall misunnelig, tenk å være ferdig med drittjobben og bare kan knyte igjen ting og tang! Sukk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå