Gå til innhold

redd jeg nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har blitt sendt opp på ekstra ul ganske nærme termin pga lite sf mål? og hvordan gikk det?? Venter på telefon fra sykehuset ang time til ul igjen.... Har vært hos jm hver uke og målt de siste 3 ukene... har vokst litt hele tiden, men nå sist så hadde jeg visst ikke vokst.... (på en uke...).................. Jeg blir så forbanna irritert fordi hun kunne sendt meg opp med en gang, istedenfor at jeg skal fly inn og ut på sjekk, å engste meg.. pluss ul..!! Alt har vært fint til nå...bt, urin osv... Er forresten i 38`ende uka..

Takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er sannsynligvis ikke noe å være redd for.

Mange ganger synker magen ned i slutten og forårsaker liten vekst på s/f målet.

Hva er målet ditt nå da???

Skrevet

Var nettop på ul pga lavt s/f mål, men jenta mi er stor og fin hun og nok fostervann var det også!! :) Merkelige greier, men du kan jo hvertfall tenke på det. Behøver ikke være noe galt, men fint de følger deg opp og at du får en ekstra sjekk!

Skrevet

32 i uke 36... Og når jeg var der på mandag var det plutselig nede på 31 cm.....(mandag så var).... Nå mot slutten synker barnet lenger ned i bekkenet for å feste seg, og da vil jo naturligvis sf målet synke.. Så jeg blir bare så frustrert når det er så mye frem og tilbake hele tiden..

Skrevet

Thea83

Hva var ditt sfmål??

Skrevet

Jeg var på kontroll på tirsdag(39+5) og mitt s/f-mål var da 32 cm...

2 uker føre var det 31 cm.

Da snakker vi lavt s/f-mål..

Skrevet

Kommer jo litt an på hvem som måler også.

Om det er forskjellige folk hver gang så kan jo målet variere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...