Gå til innhold

ingen sexlyst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Siden jeg ble gravid har jeg mistet sexlysten helt.

Prøver å forklare til samboer at han heller må prøve å myke meg

opp å gjøre meg kåt isteden for å bare sutre at han ikke får sex.

Han tror ikke jeg er intresert i han lenger, men elsker han jo like

mye nå som før. Han sier han ikke kan gå lenger uten sex å truer med

å gå til andre damer isteden for. Er det rettferdig?

Ellers noen tips om å få lysten tilbake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, men jeg fikk lyst til å le litt nå. Hvilken dust er samboeren din egentlig?? Sex er da vel for f... ikke noe en truer om!!!

Og hvem blir kåt av at den andre parten sutrer??

Noen tips er vel vanskelig for meg som er mann å gi, men jeg kan prøve. Han må som du sier myke deg opp mer. Ta en frikveld der dere finner på noe litt spesielt. Et bad sammen. Hotellrom. Sexleker.

Når det er sagt, så har jeg lest nok her på bim til å forstå at enkelte gravide mister all sexlyst gjennom hele svangerskapet. Punktum. Andre mister den for så å få den igjen. Og noen igjen er steinkåte hele tiden. Og de siste svinger opp og ned gjennom hele svangerskapet. Det vikigste om en ikke blir kåt lett er å ta seg tid. Forspill er hele nøkkelen. Men da må du også la han prøve. Og da må han også godta at du kanskje ikke tenner likevel om han prøver. Det bare er slik :)

For meg og min kone har det vært opp og ned. Hun er nå i 26.uke og vi er til dels aktive. Alt mellom 0-8 ganger i uken omtrent. Nesten så jeg må svare på kommando noen ganger :D

Men tilbake til deg. Snakk med ham. Sett foten kraftig ned først og forklar at et ultimatum ikke kommer på tale! Alt etter hvordan han reagerer da, snakk sammen. Få ham til å forstå!!!

Lykke til!

Skrevet

takk for godt svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...