Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 noen som kan anbefale et sjal som er bra og enkelt for en som ikke har bært før??? Har sett litt på moby wrap da, noen med erfaring??? På forhånd takk:)
mammaentiltrulte Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 http://www.tettinntil.com/forumet tad eg en tur in hit, her er det mange som har mye erfaring med bæring
Mini-me:) *gravid* Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Heisann:) Jeg har Moby Wrap og er kjempefornøyd! Lett å knyte og justere siden det er elastisk.. Du får med instruksjoner, men jeg vil enbefale deg å gå inn på tettinntil.no å se på instruksjoner der! Jenta mi sovna som en stein når jeg hadde henne i froskestilling, mage mot mage. Nå er hun større og elsker å sitte fremovervendt=) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Jeg har maya wrap. Er noe tull. Vanskelig å plassere ungen i. Mye mer fornøyd med baby bjørn. Skulle ha wrap som et enklere alternativ til bæremeis siden han er forstor for babybjørn. Brukt en gang og lagt bort. Jeg kan ikke anbefale maya wrap iallefall.
Duddlidu Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 Hei! Først vil jeg gjøre som andre her og anbefalle www.tettinntil.com, det er der jeg har blitt klok om dette. MayaWrap som hun over her refererer til er vel ei ringslynge som er ganske vanskelig å få til, jeg har heller aldri vært god venn med den. Jeg hater også min babybjørn som ødela ryggen min. MobyWrap har jeg hørt mye fint om, og selv har jeg et storchewiege sjal. Forskjellen er vel at moby wrap er elastisk og mitt er et vevd sjal. Har du en tung baby, så vil jeg anbefalle vevd sjal fordi elastiske sjal siger mer hvis du bærer en liten stund. Men hva med en MeiTai, ergo eller beco? De er enkle å få til, og behagelige å bære i. Meitai er også enkelt å sy selv om man kan bittelitt symaskin. Alle har fordeler/ulemper, man må finne det som passer for seg. Ta en titt på den siden over her Hilsen meg
Herkules Skrevet 10. mai 2007 #6 Skrevet 10. mai 2007 Jeg har et elastisk sjal som er veldig greit fordi man kan knyte det på først og putte babyen inni etterpå Hadde det på under kåpen i julehandelen og bare svippet han inn og ut av sjalet fra bilen Har også et vevd sjal som gir bedre støtte når jeg er ute å går tur feks Var veldig fornøyd med det vevde sjalet som jeg kjøpte først, men så så jeg fordelen med det elastiske og at det var tynnere slik at det ikke ble så varmt inni der. bruker begge deler han veier vel ca 11 kg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå