Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 har i det siste hatt stikk i underlivet, ikke heletiden men ganske ofte sånn kjempe stikk akkurat som om babyen har lang negel og skal stikke hull i livmora=P er ganske ubehagelig og vondt, noen ganger klarer jeg ikke og sette meg ned en gang, men som sakt går det over igjen ganske fort... noen som har det samme??
Bebbies i magen Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Ja sånn har jeg også. Og mot endetarmen. Fikk beskjed fra jordmor i går om at mini treffer en nerve. Har noe med at de jobber seg nedover i bekkenet.
På'n igjen:)!! Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Har det sånn jeg og!! Føles som store nåler som stikker både foran og bak! Veldig vondt, men går fort over. Min ligger i seteleie, så jeg tror det er bebis som sparker meg i nerver ol. Kjenner noen ganger sparkene og så kommer stikkene... Ikke veldig behagelig, men men har heldigvis ikke så mange uker igjen...
Mamsebamsen Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Jeg har også kjent dette i det siste, er i uke 34+5 nå. Det skjer omtrent hver annen eller tredje dag, og kjennes ut som negler, akkurat som du skriver. Jeg aner ikke hva det er, men så lenge det går fort over og ikke kommer så ofte gidder jeg ikke bekymre meg. Jeg bare masserer nederste del av magen og håper babyen slutter med hva det nå er han gjør som forårsaker dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå