NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Var paa kontroll i dag, og der fant de proteiner i urinen. Vanligvis tester de for urinveisinfeksjon foerst og venter litt foer de tar de helt "store" testene, men siden vi reiser til Norge om 3 uker gaar de grundigere til verks denne gangen. Saa naa har jeg faatt med jeg den giga-flasken hjem og maa samle absolutt all urin i en 24-timers periode, slik at den kan bli analysert i lab'en. Aaa...jeg haaper alt gaar bra. Vil noedig ha svangerskapsforgiftning eller noe slikt naa! Vaar store skrekk er at vi ikke faar vaere med paa flyet til Norge. (Maa vi bli i New York har vi ikke noe sted aa bo, maa fornye visumet mitt, osv...) Legen mente det helt sikkert ville gaa bra, men de vil passe litt ekstra paa i tilfelle det er noe... Ellers ligger naa babyen i sideleie...har flyttet seg vekk fra "riktig" stilling og ligger naa paa tvers, saa jeg haaper virkelig han flytter seg tilbake i loepet av de neste 10 ukene. For tidlig aa bekymre seg for det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå