**Frøken84** Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 blir gal av denne ventingen.. 10 dager til termin.. har bare lyst at det skal bli litt action her nå... hehe...=o)
MissUnderCover Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 jeg oooooog...... Har termin om tre dager, og har på følelsen at det aldri kommer ut noe baby her.. hehe vi får bare smøre oss med tålmodighet så lenge, er jo begrenset hvor lenge det KAN være igjen... hehe
**Frøken84** Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2007 begynner å merke at jeg blir bare mer og mer sur og grinete for hver dag som går.... hehehe.. dagene bare sneiler seg av gårde..hihi..
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Jeg er litt lei idag.. Kun 2 dager igjen!!!!! HAr ikke bil idag,så har ikke kommet meg noe sted idag.. Ellers har jeg planer for de neste dagene,så da er jeg sikkert ikke like lei.. Bare jeg kommer meg igjennom de neste timene idag til det begynner noe gøy på tv så ligger det godt an..
MissUnderCover Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 Ja det er ikke like lett å få alle dagene til å gå.... Men om man har litt å drive med er det jo bra.. Jeg har ikke spesielt mye mer enn å drive med husting, men det begynner jeg å bli rimelig lei.. hehe Er til og med oppe tidlig, for å sende dattera til sambo på skolen, så dagene blir fort litt lange, men mye lesing på BIM.. hehe Håper virkelig at det skjer noe her snart. Men har en følelse av at det kommer til å gå noen dager over..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå