Gå til innhold

forannliggende morkake

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var¨på ul tidligere i uka å fikk vite at morkaka lå foran. jeg har ikke kjent så mye liv enda, og det er jo grunnen. men er det flere som har morkaka foran, når begynte dere å kjenne liv da?

er forresten 19+4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk samme beskjed. har ikke kjent liv enda. er 20 uker i dag.

Skrevet

Jeg har også foranliggende morkake og det er først nå den siste uken at jeg med sikkerhet kan si at jeg kjenner liv - kjempeartig :-) Jeg er 20+6 i dag

Skrevet

foranliggende.. regner med at det er at den ligger ut mot min navle - det har jeg :)

kjente vel liv fra ca uke 20... massevis av liv - moro (nesten så det er i overkant)

bare gled dere - det kommer :)

Skrevet

Jeg hadde det forrige gang og da kjente jeg ikke liv før uke 22 eller 23.

Skrevet

Jeg har også foranliggende morkake. Har vagt kjent liv i siden uke 17+6, de siste dagene har jeg kjent mer tydelig. Er 20+0 i morgen.

Skrevet

Kjente ikke noe før i uke 22.... så det er ingen grunn til bekymring ennå....:o)

Skrevet

jeg har det, hadde det med min første og, da kjente jeg vel ingenting før jeg var 20 uker, denne gangen kom det litt før, men det er vel fordi jeg vet hva jeg kjenner.. kjente vel antydning til bevegelse i uke 19, nå er det daglig og er 21+5

Skrevet

Jeg har foranliggende morkake, og kjente lite liv før UL (uke 19). Nå (uke 22) er det fullt liv, t.o.m. pappa'en kjenner sparkene!

Skrevet

Jeg fikk akutt og stor blødning i uke 15, grunnen var foranliggende morkake.

Sannsynligvis vil den flytte seg oppover ettersom babyen vokser, noe som skjer medde aller fleste.

Men dette hindrer ikke at jeg kjenner liv..kjente tydelig liv i uke 16, og nå i uke 18 er det godt med spark og romstering daglig.

Lykke til!

Skrevet

Heter ikke dette forliggende? Altså ikke for å pirke, men det er så mye forvirring rundt dette.

Tror det er omtrent sånn:

Foranliggende: mot magen, ikke så sjeldent. Ufarlig

Forliggende: dekker livmoråpningen.Kkan gi blødninger og problemer ved termin om den ikke flytter seg (noe den vanligvis gjør som du sier).

Skrevet

uke 20 var første uken jg kjente ordentlige spark,kjente det bare veldig svakt før det,fra ca uke 17.Nevnte det jg også på UL uke18,syntes det var lite liv denne gangen i firhold til siste svangerskap,det kom av av at livmoren lå foran ja.Men nå er det kraftige spark å kjenne :):)

Uke 21 jg nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...