<3LillePrins<3 Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 er det vanlig å ha mye "leamus" i magen når man er gravid.. . ? er i uke 14, og spes når jeg ligger på ryggen, så er det stadig noe som kjennes ut som leamus.... bare nysgjerrig....
Mammapudding Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Kanskje det er babyen du kjenner:) Jeg hadde følelsen av at jeg hadde lamus i magen da jeg var 18 uker på vei, men etter hvert så skjønte jeg at det var babyen:) Det ble jo hardere og hardere "spark"
<3LillePrins<3 Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2007 ja, kanskje ? er det mest vanlig å kjenne den når man ligger ? ? jeg er bare i 14. uke da, er det normalt å kjenne liv da ?? aldri vært gravid før jeg.... hihi!!
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Det er nok helt sikkert babyen du kjenner. Det er ikke så uvanlig som enkelte skal ha det til å kjenne liv i uke 14! Selv er jeg 12 + 1 og har kjent liv når jeg har lagt meg for kvelden de to siste dagene + et par ganger på dagen i dag. Er andregangs, så jeg vet at det ikke er leamus! Kos deg med følelsen! :-D
❤lille stjerne❤ Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 Jeg hadde mye "leamus" før jeg liksom kunne være sikker på at det var babyen jeg kjente. Kanskje det er babyen, eller kanskje det er alle forandringene som skjer med muskler og nerver. Snart kommer du i allefall til å være helt sikker på at det er babyen du kjenner og det er veldig gøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå