Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

nå har jeg vært på kontroll.å jeg har vokst =)

nå veier jeg 9750g og er 71,5cm .

å hs var veldig glad for alt jeg kunne.mente jeg kom til å krabbe innen en mnd.så snart er jeg også turbo etter gulvet.å ikke bare innen rekkevidde for mamma ;o)

sånn,da fikk mamma skryte litt av meg.

ps..håper du fikk smake da dere grilla??

klem fra gogutten =0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Store fine gutten,

Du er jo nesten like lang som meg jo...*smiler*

Krabbing er gøy. Idag f.eks. var vi sammen med alle de andre babyene i barselgruppen. Og da kunne jeg stikke av med alle lekene, krabbe over de som lå på gulvet og knabbe ting ut av veskene til damene...

Jeg har lært meg å sitte på kne også, og da rekker jeg jo myyyye høyere. Riktignok har jeg falt bakover med hodet i parketten noen ganger, men jeg gir meg ikke må du tro!

Jeg fikk ikke smake noe av det de grillet, men fikk smisket meg til en lompe, som jeg kunne dele i tusen små biter...

Ellers så synes visst de andre at det var underholdende at jeg har stor appetitt. Mamma kan nemlig bekrefte at en pakke grøt bare varer en dag her i huset.... Kanskje det er flere som spiser av de pakkene i smug???

Nå holder jeg på å smake på et skohorn. Fant det ute i gangen, og har tatt det med meg inn på kjøkkenet. Kanskje jeg må bytte navn til Hamsteren? Når jeg ,krabber rundtomkring så har jeg tunge ute. Da er jeg klar til å smake på alt som krysser min vei, og styrer såååå mye bedre!

Klem fra Måka

Skrevet

jepp.vokser jeg.bare ikke så fort i lengda som i bredda....hehe

hørtes ut som en morsom dag.rett det, å vise hvem som er sjefen over alle i gruppa ;o) du høres veldig flink ut,som krabber å trimmer mamman din.litt vondt i hodet må vi rekne med.

fikk meg en liten flekk i panna i dag.skulle børste meg selv mens mamma satt å dibba.vell,jeg tok vist for hardt i der da...men smila nesten med en gang igjen =)

vet du,jeg tror du har en grøtgroms i huset.en som knabber grøt mens du sover..=)

håper skohornet smakte? syns du er flink jeg.selv vil jeg vente litt til før jeg stikker på egne knær her.har nemlig gooood tid =0)

nå skal mamma sove,så da får jeg vel bare la henne det.

natta måka.du er virkelig en flink gutt du. men pass tunga di for ekle stikkende ting da =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...