Mi vendicion ISABELLA Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Jeg vet at graviditet ikke er en sykdom og at man må bite tenna litt sammen av og til... Jeg er i uke 30 og nå begynner ryggsmertene virkelig å ta av til tider, og jeg kan ikke huske sist jeg sov en hel natt. Av og til når hodepine, tretthet og ryggsmerter er som verst vil jeg helst ha en sykemelding med en gang (ikke 100% men 50 eller no), men føler meg jo ikke sånn 24 t i døgnet. Føler liksom at det går veldig opp og ned. Er det mange som føler det samme? Jeg føler at man ikke skal klage for mye når man er gravid, men samtidig skal man jo tenke på seg selv og den lille....
Gjest Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Heisann. Jeg har vært sykemeldt omtrent hele svangerskapet.. Ble sykemeldt i desember pga blødninger og etter det har jeg vært sykemeldt pga bekkenløsning. Jobben hadde heller ingen mulighet til å tilrettelegge arbeidet. Siden jeg har en jobb som innebærer gåing og ståing hele dagen er jeg veldig glad jeg har vært sykemeldt. Mitt råd til deg er at du må lytte til kroppen. Går du rundt og har vondt, er sliten så sykemelder du deg.Det er deg og den lille som er det viktigste:) Trenger som du sier ikke å sykemelde deg helt, men 50% kan kan jo gjøre stor forskjell:) ¨Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Hei, jeg er i uke 37 og er 100% sykemeldt. Har vært det i 3 uker og før det var jeg 50 % i nesten 5 uker. Sliter med bekkenet men det verste var den konstante dårlige samvittigheten for familien når jeg måtte legge meg rett ut i 2 timer når jeg kom hjem fra jobb. Jeg valgte derfor og jobbe 50% og være uthvilt når familien kom hjem og det ble hyggeligere for alle parter. Jobben takker deg ikke etterpå for at du har slitt deg ut! Ta vare på deg selv, du får ikke denne tiden tilbake igjen.
*RutIetutt* Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Har vært sm hele svangerskapet jeg...først 100% fra uke 5-15 pga ekstrem svangerskapskvalme + blødninger. Etter det 60% pga bekkenløsning og den siste uken 80% pga bl og kvalme:o( Kommer nok til å bli 100% sm snart - bekkenet blir jo ikke akkurat bedre - har skikkelig vondt de dagene jeg har vært på jobb - ligger å verker hele natten....+ at kvalmen har kommet mer tilbake og da er det bare søvn, søvn og atter søvn som gjelder... Jeg var veldig på det at jeg skulle klare å holde ut å jobbe 40% frem til perm, men kjenner jo at det ikke går. Er bare meg selv det går ut over etterpå likevel - skal ha litt overskudd til babyen også...
jentebabymom Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 100 sykmeldt nå, mange kynnere var visst ikke bra sa legen min ....stressa på jobben til jeg besvimte å fikk kynnere ofte.er bare i uke 30.så nå er je her med dere..
mor til snart 3:o) FØDEKLAR:) Skrevet 10. mai 2007 #6 Skrevet 10. mai 2007 har kommet til uke 34 nå, og har vært 100% sm siden 7 februar:) du å du så fort tida har gått....
marenmor Skrevet 10. mai 2007 #7 Skrevet 10. mai 2007 Har vaert sykemeldt nesten hele svangerskapet ja, foerst pga kyssesyken (har jo ikke noe med svkp aa gjoere men fikk det samtidig som jeg ble gravid ca, og ble veeeldig syk ) og naa pga bloedninger. Kommer meg ikke paa jobb foer jeg skal ut i permisjon nei. Et laaaangt svangskap dette..... Er i uke 29 forresten. Viktig aa tenke paa seg selv og den lille, noen ganger er det bra a roe ned litt..... Lykke til!
Mi vendicion ISABELLA Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. mai 2007 Takker for svar! Har jo vært innstilt på å jobbe fullt frem til permen. Var sykemeldt i starten pga svangerskapskvalme, men det gikk over i 4 mnd ca... Jobben min er jo ikke så fysisk krevende, men merker at 8t foran dataen oxo setter spor.
Alba44 Skrevet 10. mai 2007 #9 Skrevet 10. mai 2007 Jeg har vært sykmeldt siden uke 20 pga risikosvangerskap. Er nå 29+0.
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 10. mai 2007 #10 Skrevet 10. mai 2007 Jeg har vært sykmeldt 100% siden januar p.g.a bekkenløsning..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå