"husmor"med lille Nora Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 http://www.dagensmedisin.no/nyheter/2007/05/10/vil-ha-ultralyd-for-alle-i/index.xml dette skjedde med meg, var på ul når eg var 10 uker på vei, da fant lege noe galt mef babyen min, det var veske i rygg nakke på babyen.. når eg kom til spesialisten så fant han ingenting.. men nå når eg leste dette så sto det at den forsvant.. eg var på ordinær ul å han fant ingenitng. hjerterytmen å størrelsen var helt fin;) men nå er eg blitt redd igjen etter eg leste dette om det kan skje med min? eg skal beholde babyen uansett, men om eg bør forberede meg ekstra.. ? takker for svar
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Når var du hos spesialist da?
"husmor"med lille Nora Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2007 når eg var 12 uker på vei
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Men det er jo når du er 12 uker på vei de ser det best, og hvis en spesialist ikke har sett noe da, da er nok alt bra!:-)
Gjest Skrevet 10. mai 2007 #6 Skrevet 10. mai 2007 Heisann frøken =) Nett de der skjedde med meg og, blei sendt te spesialist på haukeland når eg va 11+6 veke. Spesialisten fant absolutt ingen ting feil. Det blei og tatt en blodprøve av meg som ble sendt til danmark for analyse, svaret på den var kjempepositivt. Så jeg har roa meg med dette da, har jo også vært på ordinær UL der alt var som det skulle =)
"husmor"med lille Nora Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. mai 2007 ok;) det var godt å høre at alt sto bra til alikevel ser ut til at eg kan ta det med ro;) selv om tanken kommer inn i hue mitt daglig.. men tusen takk dere to=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå