Gå til innhold

strekkmerke som klør noe vannvittig!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått masse strekkmerker på magen nå den siste tida,men det er forsåvidt greit..

det som er problemet er at ett par av dem rett atmed navelen,klør så sinnsykt at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre..

har prøvd å smøre med div.kremer og oljer,men det hjelper ikke.

det eneste som hjelper for en liten stund,er å dusje og bruke heitur pottur warming salt scrub...

blir gaaaal...

noen flere som har det slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen flere i lik situasjon?

Skrevet

Hei nei desverre, men samboeren min har noen strekkmerker på overarmene, han sa og at typisk kjennetegn er at det klør, han hadde fått tips om og smør4e seg meg olje(olivenolje er helt super) fete kremer, aloe vea

Skrevet

Jeg har en sjarmerende, "liten" ansamling strekkmerker på magen, som iblant klør noe så inni heiteste. Da smører jeg på litt (eller, ganske mye..) Weleda svangerskapsolje. Det lindrer litt, synes i hvert fall jeg. Huden virker mer elastisk også, så det gjør godt hvis huden din er veldig stram.

Skrevet

Heia!

Har selv vært plaget av mye kløe, ikke på strekkmerker, men på magen ellers under svangerskapet..

Har funnet en fuktighetskrem, A-derma, kjøpt på apoteket.. den har hjulpet veldig bra for min del! Kan anbefale deg å prøve den! :)

Plagsomt med kløe.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...