Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 og som kunne tenke seg å kanskje bli med i en hjemme-hos-reportasje? Bør være på østlandet:-) Bare lurte....;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 10. mai 2007 eller et veldig annerledes bad, morsomt bad osv......:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 hva med et veldig lite bad... ha ha.... 3 kvm med dusj do vask søplebøtte og stellekomode ha h aha ha ha haha.... på vestlandet. Ikke helt det du lette etter kanskje ;-)
Snuppetuppa Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Hvorfor ikke en aldri så liten fly-tur til Nord-Norge:-)) Har akkurat vært og tatt ut baderomsinnredning, så om tja, et par mnd., da har jeg et råååålekkert bad:-)))) Gleder meg!!
Maud Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 Jeg har ikke det, men ønsker meg det. Kanskje dere kan sponse en oppussing og lage reportasje om det. Da stiller jeg opp, altså! Ikke noen problem ;-)
phantomet Skrevet 10. mai 2007 #6 Skrevet 10. mai 2007 Hadde det ikke vært for at jeg er sur på svigers...så kunne jeg anbefalt deres flunke nye bad... De er nettopp ferdig med det. Med boblebad, der karet har vindu i siden, diger dusj med steiner i bunnen, integrert musikkanlegg og dagslyslamper for planter, eget avlukke til toalett, bidè og vask...glassbyggersten og i direkte tilknytning til soverommet som har digert akvarium innebygget i veggen...men som sagt...jeg er sur!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. mai 2007 Hmmm.......ingen hjelp å få her nei, bare masse umulige muligheter.......jaja, får prøve på skravle, skal vedde på noen melder seg;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. mai 2007 #8 Skrevet 10. mai 2007 Jeg har ikke noe bad eller vaskerom jeg........ennå....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. mai 2007 #9 Skrevet 10. mai 2007 Men blir sikkert fint bare det blir ferdig.
Karomamma Skrevet 10. mai 2007 #10 Skrevet 10. mai 2007 Nope, ganske standard her i gården. Men fyttikatta så mange morsomme arbeidsoppgaver du har, Klatten! Herlig
Gummelillan Skrevet 10. mai 2007 #11 Skrevet 10. mai 2007 Eksmannen min holder på å selge leiligheten sin og badet der er ikke så værst - boblebad med panoramautsikt over Oslo og Oslofjorden uten en eneste gjenboer ;-) Selv kom jeg hjem til varmtvannsbereder som hadde røket i løpet av dagen, lekkasje i kjelleren der berederen står og ingen rørlegger som har tid til å gjøre noe med det før i juni... Uæh!!!!!!!!!!!! Akkurat som om jeg og tre unger kan greie oss uten varmtvann såååå lenge?! Har du gode kontakter i bransjen eller...?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #12 Skrevet 11. mai 2007 Jepp;-) Skal ta en liten tlf jeg så gir jeg beskjed:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #13 Skrevet 11. mai 2007 Ja, jeg koser meg på jobb om dagen:-) Var faktisk ganske pyton å ligge syk hjemme en hel uke, fikk nesten abstinens..... Ganske forunderlig hvordan livet er i stadig forandring, tilpasser seg hele tiden livssituasjonen og flott er det:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #14 Skrevet 11. mai 2007 Alt ordner seg for snille piker;-)
♥Snulder Skrevet 11. mai 2007 #15 Skrevet 11. mai 2007 Nei.. men jeg har ett råstygt bad i underetasjen som tenåringene bruker.... Brune fliser på gulvet... grønnbrunmarmorerte plater på veggene, skogsgrønn do og servant... umalte tak... Og masse rot etter gutta... Som sagt... RÅSTYGT!!!! Ps.. jeg nekter å plassere kroppen min i dusjen der nede før helsetilsynet har gitt klarsignal ;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #16 Skrevet 11. mai 2007 Hørtes sexy ut det Snulder;-)) Hehehe.......skulle gjerne kunnet tilby ekstrem oppussing, men er dessverre ikke det vi driver med:-) Men Gummis får ihvertfall en rørmockare på besøk snart:-)
♥Snulder Skrevet 11. mai 2007 #17 Skrevet 11. mai 2007 Mmmm.. deilig.... Blir pusset opp etterhvert, men det badet står ikke øverst på prioriteringslista kan man si......;=)
lifa og Eline Skrevet 12. mai 2007 #18 Skrevet 12. mai 2007 Vi har! kombinert bad og vakerom nyoppusset i novem./desember og synes selvsagt at det er rålekkert. Snuppa som nå har blitt 15 mnd. elsker å være der inne og når vi sier vi skal bade(har ett stort boblebadekar med plass til oss alle tre) blir hun helt oppspilt og går gjerne oppi fult påkledd! ( men det synes mor er litt unødvendig så hun må pent vente til klærne er av.
Dailis Skrevet 12. mai 2007 #19 Skrevet 12. mai 2007 Mine foreldre har et veldig spesiellt bad, det er gammelt. Kan fortelle deg om det om du vil. Men om du hadde vært intr så vet jeg ikke om de er det, hehe.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #20 Skrevet 12. mai 2007 Hehehe......ja det er igrunn en forutsetning at vedkommende ønsker det;-)) Dumt å trenge seg inn og snikfotografere igrunn........hihihi...........
Velve Skrevet 13. mai 2007 #21 Skrevet 13. mai 2007 Rålekkert? He-he; vi pussa opp i fjor og alle forventet seg fliser og dusjjørne. Men vi valgte gulvbelegg og ospepanel. Vet dere; vi synes det er skikkelig råååååflott! Kan anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå