Gå til innhold

Fikk svar på farsskapssaken i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvfølgelig var han faren, noe jeg aldri har vært i tvil om. Han fikk en mnd på seg til å skrive under. Sitter her med en stor klump i magen og er redd for hva han kommer til å gjøre nå. Han er ikke riktig rett, noen fagfolk omtaler han som psykopat... Vil så gjerne han skal holde seg langt unna for er ikke bra for ungen å ha kontakt med han, hvertfall ikke være alene med han. Kan ikke stole et ord på det han sier, lyver til alle han snakker med. Angrer som en hund på at jeg skrev han opp :( Trenger noen trøstende ord her, for sitter bare å griner nå. Vil ikke sende elskede ungen min til en jeg ikke kan stole på, til en som hans egen bror sier jeg ikke må finne på la ha ungen alene pga at man ikke kan stole et ord på det han sier... Han har krevd test kun for å hevne seg på meg og jeg er redd for at han kommer til å gjøre alt han kan for å lage mer trøbbel, kun av den grunn. Jeg har lyst til å flytte til utlandet bare for å komme vekk fra han men kommer jo aldri til å gjøre det. Fikk vite av brevet fra nav nå at han har flyttet så han bor litt over en time fra meg nå, ikke 3 timer som før. Har ikke hørt et ord fra han siden flere uker før jeg fødte og vil fortsette sånn, han bryr seg ikke en dritt om ungen uansett, det har han jo bevist gang på gang.

Er det forresten noe sted man kan finne ut om personer har jobb? Han har sagt han har fått jobb men ifølge familien hans stemmer ikke det. Skulle gjerne visst hva som stemmer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei..

Vet ikke noe svar på spørsmålene dine.

Men vil bare gi en trøsteklem, og håper det går bra med deg og barnet. Bare bit tennene sammen, og vis at du er den sterke parten, og ikke la noen overhøvle deg eller knekke deg.

Take care :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...