Mirakelungen Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Har noen hørt noe fra henne??? Er lillebror friskmeldt?? er dem forsatt på sykehuset osv?? Hva skjer, er kjempe nyskjerrig:)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Tror nok de er på sykehuset ennå. SMSètlitt med henne på mandag og da fortalte hun at Brede hadde tatt sin første pupp, men at det fremdeles var pumping hver 3. time og ganske slitsomt for Lone akkurat nå. Brede hadde litt vann i lungene da han ble født, men dette minket også litt dag for dag. Tror ikke hun har så mye tid og overskudd til annet enn lillebror akkurat nå, men jeg regner med at hun vil bimme og dele litt nyheter med oss etterhvert som ting går fremover:) Alt pekte i alle fall i riktig retning på mandag ettersom jeg forstod:)
Mirakelungen Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2007 Ok, takk skal du ha Maddemor-HØYGRAVID:)
77modell Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Du må hilse! Tror vi er flere som har tenkt på ho:)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 Det er mange som har tenkt på Lone de siste ukene vil jeg tro! Hun har hatt det tøft, men jeg må si hun har imponert meg underveis:) Jeg skal nok hilse henen fra dere alle sammen neste gang jeg snakker med henne, men vil la henne få litt ro nå i starten:) Klem til dere alle!
Gjest Skrevet 12. mai 2007 #6 Skrevet 12. mai 2007 Jeg har også vært mektig imponert over Lone, og er det fortsatt! Har sagt det til henne EKSTREMT mange ganger at jeg skjønner at hu har en sinnsyk ståpåvilje! Hils henne MASSE fra meg (ikke glem det asså )
Lone35 =0) Skrevet 12. mai 2007 #7 Skrevet 12. mai 2007 Hei Jenter! Er hjemme på perm i helga. Lillebror Brede er fortsatt på nyfødt-intensiven men er nå koblet fra cpap (pustemaskin) og andre ledninger. Mandag blir vi overflyttet til det lokale sykehuset og spisetrening står for tur. Lille Brede spiser godt av puppen allerede, men må bevise at han klarer å få i seg alt han trenger selv, uten sondemating. Han er på vei opp i vekt så jeg er optimist jeg. -Jeg gleder meg til å se ham i morgen. Var fælt å reise fra ham i går, men har to barn til hjemme som jeg også må tenke på. Og nå ser jeg enden på dette marerittet som har vart siden nyttår. Regner faktisk med at vi kan bli utskrevet før slutten på neste uke... Håper det ihvertfall. Masse klemmer til alle dere som har fulgt meg her på Bim. Jeg er innom og leser litt når jeg har tid. Men som Madde over her skriver så er det temmelig tett med amming og pumping, så tiden strekker knapt til med at jeg kan spise sjøl. jaja. Masse hilsener fra Lone
Mirakelungen Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. mai 2007 Hei Lone.. flott at det går fremover, Har tenkt masse på deg, Brede og barna dine, skjønner godt at dagene dine er slitsomme nå på begynnelsen, du har vært kjempeflink og er flink. Det blir nok herlig å bli skreven ut fra sykehuset. Håper bare at du får litt avlastning når du kommer hjem, at du ikke glemmer å ta hensyn til deg sjøl, du har hatt noe å styre med i mange mnd`er nå, Masse støtteklemmer fra meg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå