Gå til innhold

Magen er så annerledes i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm.. Vært rolig i hele natt.. Og vesla beveger seg nesten ikke i dag... Og magen er stram... Ufattelig stille nedi der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde ringt føden for å være sikker i..uansett om ungene kan ha rolige perioder... da veit man iallefall at man har gjort det man skal...

Skrevet

Kjenner jo liv, men ikke ofte... Og ho pleier å være såååå aktiv..

Skrevet

Babyen min er også roligere i dag, har kjent liv men ikke så mye som ellers.Vet at det er sånn enkelte dager, ikke noe å stresse for.Ha termin nå snart, og håper det er vanlig at de blir roligere før nedkomsten:-)

Skrevet

Jeg har hørt fra flere at det ar vanlig at de blir litt roligere rett før fødsel, så kanskje det er et godt tegn?! :o)

Skrevet

babyn i magen din har jo lengere sove rutiner nå....det er sikkert litt trangt nå som babyn blir større å nermer seg terminen....

Skrevet

Ringte føden og de ville ha meg inn på sjekk... Registrering av hjertelyden på babyen var fin=) Godt å høre hjertet! Tok også en UL og legen sa da at babyen lå sånn til at jeg kanskje ikke kjente sparka så godt.. Så der er vel grunne da:) Nå har jeg akkurat satt meg ned i go' stolen og vesla begynte å hikke:p Ho lurte meg godt.. IGJEN:p

Skrevet

Jeg har også hørt at det ikke er uvanlig at barnet er mye stillere rett før fødsel, så lenge du kjenner liv, og det ikke er helt stille, så kan det være noe som plutselig skal starte snart!:)

Skrevet

*krysse fingrene* for at d skjer noe snart:p hehe!

Skrevet

Så de tok ikke gu-kontroll på deg samtidig da, så du vet om noe virker modent?Når er din termin? Mener du magen er hard som når du har kynnere? Min har vært en del sånn i ettermiddag, så stram at jeg nesten ikke klarer å gå oppreist å strekke den ut..

Skrevet

Ja, skal krysse fingrene for deg først, du er jo først i køen.. Hehe

Skrevet

MAMMA1

Nei de tok ingen gu på meg.. har termin 17.mai=) Ja magen er stram som ved kynnere.. Men er der hele tiden.. Er vel d de kaller maserier...

Millejenta

Takk=)

Skrevet

Håper du har rett ang masrier, for det er nok det jeg har kjent på i ettermiddag og kveld.Lykke til oss:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...