Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en tulle på snart 6 uker som er flaskeernært. Hun er så glupsk at hun svelger masse luft. Hører det romler i tarmene når maten lander i magen. Hun får dermed plass til lite mat, og krever veldig hyppige måltider. Hun virker aldri fornøyd. Kjøpte dr. browns flaske, i håp om at alt skulle bli bedre, men nei.... Er det noen som har råd og gi....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veslejenta mi på snart 6 uker får flaske. Gir henne med dr.browns. Hun får ikke så mye luft i seg,må nesten sloss for å få ut en rap..

Hun drakk av kopp de første 9 dagene (fikk ikke lov å gi flaske) å da smalt det skikkelig i magen på henne.

Men har du sjekket om det er forskjellige tutter på flaskene,mulig den har for stort hull...? Jeg har den lille flasken på 120ml,har ikke kjøpt ny tutt. Men hun får lite luft i seg.

Skrevet

holder du flaska riktig?? på skrå?? 45 grader tor jeg det skal være. Ta henne opp flere ganger under måltiden for å rape så hun får plass til mere mat. Hvis det ikke funker kjøp deg Minifondråper ( som jeg bruker, mens jeg ammer min på 4 uker) så han promper samtidig som han spiser =) funker her i allefall. lykke til

Skrevet

Jeg har ammet, og hun svelget utrolig mye luft og hadde mye vondt i magen. Å gi ofte mat er viktig, så de ikke blir så glupske (men ser at du gir ofte). Å rape underveis er lurt. Minifom har vi prøvd, det virket ikke hos oss. Helsesøster fraråda oss å bruke den også. De har funnet ut at den inneholder noen stoffer som kan forstyrre kjønnshormonene til gutter og gi skade. Jeg ville styrt unna.....

Ikke så mye som virka de første 4 mnd her, men har komt seg nå. (5 1/2mnd)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...