Gå til innhold

Ang pupper...:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har fått små nupper, eller prikker eller hva du vil kalle det, rundt brystvortene.. de er brune... noen andre som har sånn eller vet hva det er? ser ut som noe jeg har lyst å klore vekk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det på det brune feltet, altså ringen rundt brystvorten du har fått det eller på selve puppen? Jeg har fått noe føflekk lignende nupper på puppene... En på hver side litt bak mot armhulen liksom.... Lyst å klore det bort ja... Aner ikke hva det er...

Skrevet

det er helt i ytterkant på det brune feltet...

skikklig irriterende å ikke vite hva det er...

Skrevet

Åja.. mine ser litt ut som helt lyse ujevne føflekker som står litt ut... Æsj.... For no dritt.

Skrevet

Jeg også har fått noen sånne som ser ut som små føflekker... Har faktisk klort bort noen... Da begynte jeg å blo litt og så ble det skrurv en liten stund og borte.. Høres jo ikke ut som om det er noe normalt siden det er noe flere av oss har da.. Har lest om det en gang tidligere her inne også.

Skrevet

Må nesten le litt nå, klart det er naturlig, og en del av utviklingen i sv skapet. Går vel ikke an å pille det bort? Hos meg sitter nuppene på det brune feltet, midt på ca og kommer i sv skap.. har ihvertfall gjort det begge gangene hos meg.Så la ting være folkens:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...