Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Jeg har en litt stor utvendig hemorride som ikke er vond eller noe, blør litt av og til men ikke noe mer. Det jeg lurer på er om dette har noe å si ved fødselen? Bør jeg gi beskjed om dette til jordmor? Noen som kan svare meg vær så snill?!!
Gjest Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 det tror jeg ikke har noe å si for fødselen.. du kan jo si det til jordmor bare for å høre hva hun sier men ddu kan stikke på apoteket og kjøpe salve der og smøre på så skal det forsvinne av seg selv etter kort tid..
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 jeg har en hemoride kl 12. fikk salve av min jordmor, men fikk beskjed om hvis jeg skulle begynne å blø... måtte jeg si fra med en gang, for det var vist ikke bra. så tror nok du burde si fra
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 du må si fra til jordmor slik at du kan gjøre et forsøk på å få de bort. jordmor sa til meg at de som har hemmorider når de føder, blir veldig plaget etterpå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå