Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om det er farlig å sove på magen når man er 13 uker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm,det tror jeg ikke.. er i uke 18 og sover ennå på magen..

håper flere har svar på dette da :)

Skrevet

hehe.. d e ikke farligt å sove på magen :) sov selv på magen nesten hele forige svangerskap, men denne gangen så klarte jeg ikke sove på magen fra uke 22..

Skrevet

håper ikke det!

jeg er 25 uker og våkner ofte på magen.....

er ikke mest behagelig lenger, sikkert ikke for lillegutt i magen heller , så jeg regner med det er defor jeg våkner......

Skrevet

Er ikke farlig å sove på magen... Men når man begynner å bli litt stor og det begynner å bli ubehagelig, så snur du deg jo automatisk..

Skrevet

Det er vel ingen ting som er farlig så lenge det ikke gjør vondt eller er ubehagelig. Det kan jo være lurt å legge seg litt forsiktig nedpå...

Jeg har ikke kunnet ligge på magen (ikke i den myke senga engang) på kjempe lenge (er i uke 27 nå), men d var noe jeg fant ut selv fordi det føltes ubehagelig for meg. Dersom du gjør det automatisk er det vel helller ikke noe å være redd for, for som regel vet jo kroppen og intuiteten din hva som er best :) Er jo litt som å ikke la spebarn sove på magen (grunnet faren for krybbedød), men når de begynner å snu seg selv trenger du ikke på død og liv (he he..) å snu de tilbake :)

Skrevet

spurte legen min første gang jeg gikk gravid jeg,og d er ikke farlig nei..er sant som de over her sier at når d begynner å bli ubehagelig så klarer man ikke mer,og snur seg automatisk...våkner sånn halvveis om natta nå av at jeg må skifte side jeg..snodi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...