Happy H Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Hei! Trenger tips til lokale i Bergen der en kan lage maten sjøl og ta m drikke!!!!!! Noen som har tips, og gjerne tlf nr=)
Arb.ledig husmor Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Du finner mange om du søker etter selskapslokaler på en eller annen søkemotor... Eg lete etter det motsatte da, så eg har ikkje så mange forslag... men vet det er en del cateringsfirma som leier ut lokaler...
Happy H Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2007 takk=) Men ser de cateringfirmaene som leier ut lokaler vil og stå for maten!
Arb.ledig husmor Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 Hør med ulike idrettslag! Veldi mange som leie ut klubbhus og sånt.
Happy H Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. mai 2007 Har vert i kontakt med flere klubber, men tror rett og slett vi e litt vell optimistiske som tror vi kan finne lokale på så kort varsel.hehe.. men gir ikkje opp helt endå. venta ëndå på svar fra 4 plasser, så d blir spennende å se!=)
Arb.ledig husmor Skrevet 11. mai 2007 #9 Skrevet 11. mai 2007 Ja, da har dere ikke lange tiden. Pleie vel å være konfirmasjoner også rundt da, eller tar jeg helt feil? Er det i kirken eller? Får håpe dere får et av de fire dere har ringt på da. Vi skal ikke gifte oss før aug. 2008, men sliter allerede med å finne lokale nå...
Gjest Skrevet 11. mai 2007 #10 Skrevet 11. mai 2007 vi gifter oss 18 august. dette fant vi ut for knapt en mnd siden=) har sikkert ringt 30 steder før vi endelig fikk tak i ett lokale. skulle jo være bryllup ol over alt. bor i akershus da. ikke at det er til noe hjelp. men vi slet veldig for å få tak i noe 4 mnd før. håpe det ordner seg for dere også=)
Happy H Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 11. mai 2007 jo d e masse konfirmasjoner, jubileer, årsmøter og diverse på den tiden .. men no har vi fått napp en plass, hehe, skaå se på lokalet på mandag! Venter endå på svar fra 3 godt å hør d ikje bare e eg som e seint ute lilleprins, eller hvertfal kort tid på planleggingen. ska no bli bra alikevell. litt mer vanskelig å få de viktige tingene som lokale, kirke, fotograf, frisør og visevert til å klaffe samme dag på så kort varsel bare.
Gjest Skrevet 11. mai 2007 #12 Skrevet 11. mai 2007 så bra. håper det er fint der da og at dere får det. nei trodde ikke det skulle bli så vanskelig å få tak i noe, men 4 mnd var visst ikke så god tid som jeg trodde. hehe. men det har nå ordnet seg heødighvis. håpe det gjør det for dere og, men det gjør det sikkert=) lykke til=)
Happy H Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #13 Skrevet 12. mai 2007 samme tenkte eg lille prins. folk tror jo vie gal..hehe.. så holde d for oss sjøl t alt e klart, tenke familien blir lang i ansiktet når invitasjonene kommer i posten, hihi, gleda meg!!!! Men d ordner seg alltid for snille jenter, e d ikkje d di sier???=) Lykke til med den store dagen din=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå