Gå til innhold

oppmelding til treff i oslo i morgen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvem kommer, når og hvor?

vi kommer i hvertfall:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er der vi vettu :) når og hvor er helt det samme for meg hvertfall..

Skrevet

Vi kommer =) Kan godt ta det litt tidlig.. 11-12 tiden eller noe? Hvor er også samme for meg.. Men jeg hadde satt bittelitt pris på at man kunne ha med vognene inn, siden Maya bare sover i vogna si...

Skrevet

så bra:) må du fortsatt være hjemme igjen kl 16? kan møtes 11 på national. blir kanskje enklest å ta det på det gamle stedet hvis ikke det blir utevær?

Skrevet

skal vi møtes kl 11 på national og gå sammen til peppes( eller ett annet sted hvis noen har forslag)? er også avhengig av å kunne ta med vognen inn.

mami: har du spurt yolanda? vibeke blir med.

Skrevet

Det er greit for oss =) Kjenner en annen som kanskje blir med også.. (med sønnen sin..)

Skrevet

så hyggelig da. gleder oss til å se dere igjen:)

Skrevet

Vi kan gjerne ta det på peppes for min del :) neida, må ikek være hjemem før 6 egentlig, men synes i grunnd et er greit å ta det litt tidlig uansett jeg.. Har ikke snakket med y enda., skal sende henne en meld nå med en gang :) De blir sikkert med!

Skrevet

vi får ikke blitt med i morgen :o(

men ring peppes og spør, for da vi kom forige fredag sa de at barneavdelingen er under oppussing... så vi endte opp på pascal.

men ringte ikke du sist, mami? syns det er rart de ikke sa noe, liksom....

Skrevet

Under oppussing? det sa de ikke noe om til meg :-S

Skrevet

det var det som var så rart. men de mente at ingen hadde ringt heller.... også hadde det vært treff der dagen før, og da hadde de hatt åpent.... ikke noe antydning til at de skulle stenge og begynne å pusse opp på en fredag... tror kanskje de ikke ville ha inn en hel flokk med unger den dagen... men vi kunne få lov til å sitte ute, da... ha ha, i skyggen, blåste masse og små barn...

bare ring og snakk med de først, så slipper dere å ikke få plass iallefall :o)

Skrevet

Når jeg var der inne forige fredag og tittet etter dere så det ikke ut som de pusset opp der... Så bare stengt ut, med stolene på bordene osv. De gadd sikkert bare ikke gjøre istand for oss!

Skrevet

det er skikkelig dårlig å lyve om, da! som om ikke vi ville sett at det ikke var pusset opp nestegang vi kommer.... nå ble jeg faktisk litt sinna!

Skrevet

De MÅ ha løyet fordi de nevnte ingenting om det når jeg ringte å bestilte! De lovte å åpne barneavdelingen også selvom vi kom en time før den egentlig åpner. Herregud så tåpelig gjort å lyve om at de pusser opp!

Skrevet

Æsj, så dårlig! Da synes jeg vi skal slutte å dra dit (ihvertfall på en stund) og heller dra til et annet sted. Det finnes vel andre steder som har barneavdeling også vel??

Skrevet

hehe, tragisk å lyve om noe sånt. vi er vel så høyrøstede og masete at de ikke orker sånne tussete mammaer på morgenkvisten;)

Skrevet

morgenkvisten, ja... sånn etter 12 en gang...

ha ha, vi er oppe seeeenest 7, liksom :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...