Gå til innhold

Hei hei:) Trenger tips ang ammeinnlegg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har litt over 4 uker igjen til termin og nå har jeg begynnt å lekke skikkelig. Kjøpte avent ammeinnlegg men syntes de klør veldig og dessuten syntes de utenpå genseren som to små tallerkner, en på hver pupp. Ser fryktelig dumt ut. Noen som har noen bedre forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Chicco og Medela sine er kjempefine - loer ikke (setter seg ikke fast i såre brystvorter), er tynne og de har et tynt plastlag ytterst slik at man ikke lekker igjennom dem.

Skrevet

jeg bruker coop sine, de loer ikke og er dessuten rimeligere enn mange andre merker. :)

Skrevet

Jeg signerer Zoomer på denne. Jeg bruker Chicco og Medela og er strålende fornøyd. Vet ikke hvilket av merkene jeg liker best, jeg tar det de selger på det apoteket jeg er. Jeg har aldri kunne se dem gjennom genseren iallfall.

Skrevet

Tusen takk for gode tips:)

Skrevet

Jeg brukte medela, og var superfornøyd!

Skrevet

Jeg hater medela, begynte å brenne i huden da jeg brukte de.

Skrevet

Jeg har prøvd både Natusan og Avent, mens synes Chicco er helt klart best. Loer ikke, lekker ikke og er komfortable å ha på:)

Skrevet

signerer de som stemmer forchicco og medelea. syntes faktisk chicce var hakket bedre på oppsugning.

Skrevet

brukte chicco i starten, men syns de ble litt klumpete. Gikk over til coop, som jeg syntes har funka bra for meg...

Skrevet

Coop sine er veeeeldig bra. Sitter ikke fast hvis man er sår og veldig billige i tilegg. Har prøvd en rekke merker, men sverger til Coop sine:)

Skrevet

Coop sine er bra og billig syns jeg. Setter seg ikke fast og føles ikke som bind på puppene (som jeg syns de chicco sine gjør).

Og at de synes, bare ta det med ro etter den lille kommer og du får spreng og amming og styr, så tenker du ikke på det mer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...